וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון דיונים בכנסת על התקציב וגם המלכה אליזבת בלוק שחייבים לראות | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 2.11.2021 / 14:12

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: התחקיר על גל אוחובסקי והמלכה עושה סיבוב ביגואר - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צלמי וואלה ורויטרס

אתמול בערב נחשפו עדויות לפיהן גל אוחובסקי, נשיא ארגון הנוער הגאה, כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק, ובמקרה נוסף כפה עצמו על אדם אחר במהלך פגישת עבודה. בעקבות התחקיר של כאן 11, אוחובסקי עזב את תפקידו.

הכנסת מתכנסת היום לדון בתקציב המדינה הראשון מזה 3 שנים! בקואליציה מתכוננים לתרחיש בו יימצא ח"כ מורד או מאומת לקורונה, וקיבלו הוראות להגיע בבגדים נוחים, ללא טאבלטים ולאכול מראש אוכל קל, כדי שלא יירדמו במהלך הדיונים, שצפויים להימשך כ-33 שעות.

גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
נפתחה בדיקה. אוחובסקי/ראובן קסטרו

בגלל בעיות נגישות, שרת האנרגיה קארין אלהרר לא נכנסה אמש למתחם ועידת האקלים. המאבטחים הבריטים לא אפשרו לרכבה של השרה, המרותקת לכסא גלגלים, להגיע למתחם הוועידה, והציעו לה להיכנס ברכב הסעות לא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. אש הממשלה בנט שוחח על התקרית עם ראש ממשלת בריטניה והוחלט כי אלהרר תצטרף היום לפגישה בין השניים.

עם משקפי שמש ומטפחת על הראש, אליזבת שלנו, המלכה בת ה 94, נצפתה עושה חיים בזמן שהיא נוהגת לבדה ברכב היגואר שלה סביב אחוזתה בווינזדור. זאת בניגוד להנחיות רופאיה בשבוע שעבר שהמליצו לה לנוח ולא לקחת חלק באירועים רשמיים כמו למשל ועידת האקלים. המלצות לא המלצות, אהבתי את הלוק!.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully