וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי עצבני על הממשלה: "את מי מעניינים חולים גריאטריים? שימותו בבתי האבות שלהם"

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 14:44

די לפוליטיקה - זהבי ביקש להתייחס בתוכנית הרדיו שלו ב-103fm רק לבעיות האמיתיות במדינה - פקרת החולים הגריאטריים: "הם הקימו את המדינה, עבדו ושילמו מיסים ועכשיו בערוב ימיהם, מתעלמת המדינה מצרכיהם"

על אף שנתן זהבי מעורה למדי בענייני דיומא, לרבות הפוליטיקה והמאבקים בצמרת, היום (ב') בתוכניתו הוא החליט שהגיעו מים עד נפש. לפני שסיפר כי קצה נפשו מלהכיל את שלל החדשות הלא רלוונטיות לטענתו, סיפר מה כן ניצב בכותרות העיתונים.

"הסתבכו לי הניירות, אני לא מוצא את דף המסרים. כתוב שצריך לפתוח ג'ורה על ממשלת ישראל ברשות השודד המושחת והשמאלנים שגוזלים מכספי חיילי צה"ל ומעבירים אותו לילדים של מחבלים בעזה. הסעיף השני היה שיאיר לפיד מינה את גיסתו לדירקטורית בקק"ל, ושבסקרים גנץ ובנט מתחת לאחוז החסימה. אלה שלושת האייטמים שצריך לתקוף בכדי לעשות שטיפת מוח ושטיפת תודעה לציבור מאזינינו".

"העניינים שאינם חשובים ולא נדון בהם - הפקרת החולים הגריאטריים", סיפר בצער. "הם הקימו את המדינה, עבדו ושילמו מיסים, ועכשיו בערוב ימיהם בעודם מאושפזים בבתי חולים גריאטריים, מתעלמת המדינה מצרכיהם. הסכום הזעום המוקצה לרווחת החולה כמו גם השכר הדל לצוותים הרפואיים, פוגעים באיכות הטיפול ובעשרות אלפי הקשישים. "מקפחים את האבות והאימהות שלנו", אומר מנכ"ל העמותה לגריאטריה איציק כהן".

נתן זהבי. יוטיוב, צילום מסך
שנמאס לי מגנץ, מלפיד וממיכאלי, כמו שכבר נמאס לי מנתניהו". נתן זהבי/צילום מסך, יוטיוב

"אני רואה את חורבן הבית מתקרב"

בהמשך, הסביר זהבי: "משרד הבריאות אומר - יוצאים למכרז חדש. על זה לא פותחים תוכניות רדיו כי את מי מעניינים חולים גריאטריים בני 900? שימותו בבתי האבות המזעזעים בהם הם נמצאים. למה זה חשוב? הם כבר עשו את שלהם. סליחה על הציניות. האמת, אני אומר לכם שנמאס לי מגנץ, מלפיד וממיכאלי, כמו שכבר נמאס לי מנתניהו, מאקוניס ומאמסלם למרות שהוא מצחיק. אני לא מבין למה הוא לא עושה מופעי סטנדאפ. מסתבר שבסופו של דבר, אחוז גבוה מאוד מהנושאים הרציניים שאני מעלה פה,לא זוכים לתהודה ולטיפול כפי שאמור להיות. לכן תופעות חברתיות קשות נמשכות, אני רואה את חורבן הבית מתקרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully