וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות בדיקה סרולוגית חדשה: תנאי הזכאות לתו הירוק הורחבו

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 13:54

משרד הבריאות רכש בדיקה סרולוגית המאפשרת אישור טוב יותר לרמת הנוגדנים בדם לאחר החלמה מהנגיף. בעקבות זאת, אדם שחוסן לפחות פעם אחת ויצא חיובי בבדיקה זו יוכל להיכלל בתו הירוק. העדכון מתווסף לביטול הגבלת ההתקהלות במקומות פתוחים שבוטלה

בווידאו: מחקר על חיסון הקורונה בבני 18-12: יעילות של 90% בהדבקה ו-93% במניעת תסמינים/צילום: כללית שירותי בריאות

משרד הבריאות עדכן היום (שני) את נוהל המחלים מנגיף הקורונה, וכעת במידה ואדם חוסן לפחות פעם אחת ויצא חיובי בבדיקה סרולוגית, הוא יוכל להיכלל בתו הירוק. זאת, לאחר שהמשרד רכש בדיקת סרולוגית חדישה (אנטי-N) שמקנה אישור טוב יותר לרמת הנוגדנים בדם לאחר החלמה מהנגיף.

את הבדיקה הסרולוגית ניתן לערוך בבתי החולים או בקופות החולים בעלות של בין 250-150 שקלים.

מתחם הבדיקות הסרולוגיות לילדים, קרל נטר ירושלים, 22 באוגוסט 2021. שלו שלום, TPS
בדיקה סרולוגית/TPS, שלו שלום

השימוש בתו ירוק עודכן בשבוע שעבר כשהגבלת ההתקהלות במקומות פתוחים תבוטל. ההחלטה להסיר את התקנה נכנסה לתוקף ביום שישי. לפי ההגבלות הקודמות, אירועים בחללים פתוחים יכולים להכיל עד 5,000 משתתפים. מעתה הכניסה תותנה בהצגת תו ירוק בלבד, וללא הגבלה על התקהלות, גם במתחמים של הופעות המוניות שהקהל יושב בהם במקומות לא מסומנים.

בתוך כך, שיבושים נרשמו באתר "רמזור" של משרד הבריאות וגורמים לחוסר סנכרון בין המידע שהוזן במשרד הבריאות למערכות המחשוב של רשות ההגירה והאוכלוסין. בשל כך, הפרטים שהזינו התיירים שביקשו להיכנס לארץ לא מופיעים במערכת. כל תייר צריך למלא פרטים באתר משרד הבריאות 24 שעות לפחות לפני העלייה למטוס, הכוללים מקום שהות לבידוד ותשלום על בדיקה PCR בנתב"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully