וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי, עם דוברים מהקהל: כך ייראה הדיון על חיסון קורונה לילדים

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 11:36

הצוות לטיפול במגיפות יתכנס לדיון ביום חמישי, בעקבות המלצת מומחי ה-FDA לאשר את החיסון של פייזר לבני 11-5. לראשונה, כדי לשמור על שקיפות התהליך, הציבור מוזמן להשתתף, להביע את דעתו ולשאול את המומחים, כשהדוברים ייבחרו בהגרלה

בווידאו: מחקר על חיסון הקורונה בבני 18-12: יעילות של 90% בהדבקה ו-93% במניעת תסמינים/צילום: כללית שירותי בריאות

לראשונה, דיון בנושא חיסון ילדים בגילאי 11-5 נגד קורונה יהיה פתוח לציבור ויועבר בשידור חי. הדיון יתקיים ביום חמישי, 4 בנובמבר 2021 בשעה 15:00, והצוות לטיפול במגיפות (צט"ם) הזמין את הציבור להשמיע את עמדתו בפני חברי הוועדה ולהציג שאלות למומחים.

אחרי שוועדת המומחים של ה-FDA המליצה על מתן חיסון קורונה לילדים בגילאי 11-5, הצט"ם ידון גם הוא בנושא, הפעם באופן שקוף לציבור, לקראת קבלת ההחלטה על המלצתו למנכ"ל משרד הבריאות. הוועדה תציג את הנושא ותענה לסוגיות שונות שהועלו מהציבור, אך המלצתה הסופית לא תתקבל בדיון זה.

מתן חיסון לנערה בתל אביב 5 ביולי 2021. אבשלום ששוני, פלאש 90
צועדים לקראת החלטה על חיסון ילדים בישראל/פלאש 90, אבשלום ששוני

כל המעוניין להשמיע את עמדתו בנושא בפני הוועדה, מוזמן להגיש בקשה עד יום שלישי, 2 בנובמבר 2021 בשעה 09:00. הוועדה הבטיחה כי תשובה תתקבל עד יום רביעי, 3 בנובמבר 2021, בשעה 13:00. כ-20 דוברים ייבחרו באמצעות הגרלה להשמיע את עמדתם, כאשר הוועדה רוצה לשמור על ייצוג מאוזן בין העמדות שיושמעו.

בצל האיומים נגד שרון אלרעי פרייס ועובדי משרד הבריאות, הוועדה הבהירה כי "הדובר יתייחס לנושא המקצועי - לא יתאפשר שיח משמיץ או אלימות מילולית מכל סוג שהיא". דובר שיחרוג מכלל זה, הצגתו תופסק באופן מידי.

מי שמעוניין להציג שאלה או סוגייה למענה המומחים, מוזמן להגיש בקשה עד יום שלישי, 2 בנובמבר 2021 בשעה 16:00.

מבין השאלות שיוגשו ייבחרו חלק, שיוצגו בפני מומחי הוועדה ויקבלו מענה בדיון, שישודר בשידור חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully