וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של מתנגד החיסונים שמת מקורונה: "קשר ישיר בין המלצות הרופאים נגד טיפול למותו"

עודכן לאחרונה: 1.11.2021 / 11:30

חי שאוליאן, שנדבק בנגיף והתנגד לטיפול, התכתב לדבריו של אחיו, אבי, עם רופאים המתנגדים לחיסון, שייעצו לו לסרב להנשמה. "אני מצפה מרופאים להציל חיים ולא למנוע חיים", תקף. אבי אמר כי ישקול את צעדיו הבאים לפי הדוח שמגבש משרד הבריאות

אבי שאוליאן, אח של חי שאוליאן, פעיל מוכר נגד החיסונים לקורונה ושמת לפני כחודש וחצי בבית החולים וולפסון בחולון מסיבוכי הנגיף, אמר הבוקר בריאיון ברדיו 103FM כי המשפחה מחכה לדוח של משרד הבריאות, לאחר שהתברר לכאורה כי רופאים מתנגדי חיסונים ייעצו לחי לא לקחת טיפול מונע.

"הוא התחבר לחבורה שמתנגדים לחיסונים ובעד חופש", אמר אחיו. "אני מסכים איתו בעד החופש אבל לסכן את הבריאות ולא לקבל חיסון שיש לנו מגפה עולמית כזאת חזקה, מה כל העולם טועים? מה כל העולם מכחישי קורונה? זה דבר עולמי, גלובלי זה לא רק בישראל".

אבי מספר כי ידע שהוא מתכתב עם רופאים מתנגדי חיסון ואומר כי "יש את ההודעות שלנו שהעברתי למשרד הבריאות אבל לא ידעתי מה הם כותבים לו כי הטלפון שלו היה אצלו. אני מצפה מרופאים להציל חיים ולא למנוע חיים".

חי שאוליאן, מתנגד חיסונים שמת מקורונה. מתוך פייסבוק, צילום מסך
חי שאוליאן/צילום מסך, מתוך פייסבוק

אבי הבהיר כי לטענתו יש קשר בין המלצות הרופאים לכאורה למוות של חי. "מייעצים לו לא לקבל הנשמה? למה? למה שלא יקבל הנשמה? למה שלא ימצה את הזכות שלו לנסות להציל את החיים שלו? למה?. אני מחכה לקבל את הדוח של משרד הבריאות ואחרי זה אחליט מה לעשות".

כמו כן, בשיחה השתתף גם ד"ר אריה אבני, שרישיונו לעסוק ברפואה נשלל לפני כמה שנים וכן ייעץ לחי לקחת ויטמינים: "הוא אומר לו 'אתה תשתחרר מבית החולים ותבוא אליי. נעשה סרטון ביחד ואתה תמליץ שיקנו ויטמינים מהאתר שלי בארצות הברית'. בושה וחרפה. אחי האמין לו כי הוא היה נאיבי".

אבני מצידו טען: "הוא נפטר בבית החוולים, זה אומר שמי שהרג אותו היו הרופאים. הוועדה להטעיה היא ועדה שמטעה. אתם לא מבינים ברפואה, אני מבין בה הרבה יותר מכם. גם אם ניסו לשלול לי את הרישיון לצמיתות. אתם לא מכירים את התרופות שפוגעות בכליות, וזה מה שמקבלים בבית חולים. כל החולים שכתוב עליהם שמתו מקורונה, מתו בבית החולים ולא מתו בבית. הבחור הזה קיבל משהו בבית החולים שגמר אותו לחלוטין".

חי שאוליאן, מתנגד החיסונים שמת מקורונה, בסרטון שהעלה בזמן אשפוזו
13.9.21. מתוך עמוד הפייסבוק של חי שאוליאן, צילום מסך
חי שאוליאן/צילום מסך, מתוך עמוד הפייסבוק של חי שאוליאן

אבי תקף אותו ואמר: "אני חושב שכדאי שתמשיך בעיסוק העיקרי שלך, למכור ויטמינים, ותפסיק לייעץ לאנשים שנמצאים במצב קשה". אבני השיב לו: "תקשיב, אני הרי לא שואל אותך. אני פועל לפי מה שאני מבין".

אבי המשיך ומספר כי הוא ואחותו הצליחו להשפיע עליו מעט אך לא מספיק בנושא הטיפול במחלה. "הצלחנו להשפיע עליו, הוא סירב לטיפולים ואיימתי עליו, אחותי הגדולה אמרה לו אם לא תקבל את הטפולים אנחנו מביאים פסיכיאטר מחוזי ואנחנו נכפה עליך את הטיפולים. אתה לא בריא וזה מה ששכנע אותו, לחצנו עליו".

בתום הריאיון הושמעה שיחה בין ד"ר אבני לבין חי כשהוא במיטתו בבית החולים. "קח ויטמין סי פעמיים ביום", אמר אבני לחי. "אתה בא אליי ונעשה סרטון ותגיד שכל אחד בישראל יקנה ויטמין די".

לפני מותו, העלה חי שאוליאן סרטון לרשתות החברתיות מתקופת אשפוזו בבית החולים. הוא אמר כי "אני מחובר למכונת חמצן שבלעדיה אני נחנק. אם אני מסיר אותה והולך שלושה מטרים - אני מתעלף. אני משתעל בצורה קשה ומרגיש מחנק רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully