וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 39 טענה כי נדקרה ונשדדה בביתה באשדוד; במהלך החקירה הודתה שבדתה את המקרה

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 16:25

האישה תחילה סיפרה כי גבר נכנס לביתה, תקף אותה באמצעות חפץ חד ונמלט עם סכום כסף. צוות מד"א תיאר כי מצא אותה עם פצעי דקירה. חוקרים שהגיעו למקום העלו חשד כי האירוע לא באמת התרחש, וזמן קצר לאחר מכן האישה הודתה בכך. במשטרה בוחנים אם לנקוט נגדה בהליכים פליליים

אישה בת 39 טענה היום (שישי) כי היא נדקרה ונשדדה על ידי גבר אלמוני בדירתה ברחוב הרב קוק אשדוד, וכי הגבר נמלט לאחר האירוע. חוקרי משטרה שהגיעו למקום החלו בחקירה, ועם סיום מלאכת איסוף הראיות התחזק אצלם החשד כי המקרה לא באמת התרחש, וזמן קצר לאחר מכן המתלוננת הודתה כי בדתה את האירוע. במשטרה בוחנים אם לפתוח נגד האישה בהליכים פליליים.

צוות מד"א שהוזעק למקום, מצא את האישה כשהיא במצב קשה עם פצעי דקירה, העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים אסותא בעיר.

זירת שוד ודקירת אישה באשדוד, 29 באוקטובר 2021. מד"א
זירת האירוע, היום/מד"א

"הגענו למקום, חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה, האישה שכבה על הרצפה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה חודרת בגופה", תיאר פראמדיק מד"א, מתן כהן. "הענקנו לה במהירות טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה".

לפי הדיווח הראשוני שהתקבל אצל המשטרה, האישה תיארה כי הגבר נכנס לביתה, תקף אותה באמצעות חפץ חד, דקר אותה ונמלט עם סכום כסף. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה ובסריקות לאיתור חשוד, ואף בחנו אם מדובר בגבר שהציג עצמו כטכנאי כדי להיכנס לבית ולבצע שוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully