וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקבו, היכו ואיימו: 4 אחים הואשמו בחטיפת אחותם ממקלט לנשים מוכות בגליל התחתון

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 14:45

האחים הואשמו בחטיפה, תקיפה שגרמה לחבלה, סחיטה באיומים ובפגיעה בפרטיות - כל זאת בשל התנגדותם ל"אורח החיים העצמאי" של אחותם, שהתגרשה סמוך למועד החטיפה. האחות הועברה למקלט לנשים נפגעות אלימות לאחר שהתלוננה למשטרה פעמיים על אחיה, שאיימו לשלם לאדם לירות בה

בווידאו: תיעוד מהמרדף הדרמטי אחר האחים שחטפו את אחותם/צילום: דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד ארבעה אחים שחטפו את אחותם ממקלט לנשים נפגעות אלימות בגליל התחתון לפני כשבועיים. האחים הואשמו בחטיפה, תקיפה שגרמה לחבלה, סחיטה באיומים ובפגיעה בפרטיות - בשל התנגדות ל"אורח החיים העצמאי" של אחותם, שהתגרשה סמוך למועד החטיפה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של החשודים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

לפי כתב האישום, לאחר שהאחות התגרשה, אחיה הטמינו מכשיר מעקב ברכבה באמצעותו עקבו אחריה, ניקבו את צמיגי מכוניתה והיכו אותה. בעקבות האירוע, האחות הגישה תלונה למשטרה ועברה להתגורר בבית של קרוב משפחתה. כשחזרה לבית הוריה, אחיה איימו עליה באקדח והורו לה למסור להם את הטלפון הנייד שלה. לאחר שהתלוננה פעם נוספת למשטרה, הועברה למקלט לנשים נפגעות אלימות בצפון.

תיעוד מהמרדף הדרמטי אחר האחים שחטפו את אחותם. דוברות משטרת ישראל
תיעוד מהמרדף אחר החשודים/דוברות משטרת ישראל

ארבעת הנאשמים תכננו את החטיפה במשך כשבועיים, במהלכם עקבו אחריה באמצעות הטלפון שלה, צילמו אותה ושלחו את התמונות והמיקומים אחד לשני. ב-12 באוקטובר, בזמן שיצאה מהמקלט לצורך טיפול רפואי, הם חטפו אותה במטרה להשיבה לבית ההורים. אחד האחים איים עליה כי אם היא תצא שוב מהבית או תתלונן למשטרה הם ישלמו לאדם כדי שירה בה.

חברותיה של המתלוננת היו עדות לחטיפה והתקשרו לדווח למשטרה. בעקבות תלונת החברות, כוחות משטרה גדולים בליווי מסוק ניהלו מרדף אחרי שני כלי הרכב של הנאשמים, שהיו חמושים בנשקי M-16 ואקדח, ותפסו אותם בכניסה לטורעאן שבגליל התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully