וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקואליציה מנסים למזער נזקים: "הקלטות שקד? לא ראיתי אסונות שלפיד יצר"

עודכן לאחרונה: 28.10.2021 / 8:28

שר התפוצות התייחס לפרסום הקלטות שרת הפנים שפורסמו בחדשות 12 ואמר כי "אני לא יודע למה שקד מתכוונת". בריאיון ל-103FM הוא ציין: "אולי יש לה עדיין אכזבה מהרכב הממשלה". על הכרזת גנץ על ארגוני הטרור הוא אמר: "התהליך היה לקוי". האזינו

בווידאו: שקד מבהירה שהיא מתנגדת להצעת החוק המונע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה/צילום: וועידת ה-MUNI EXPO של מרכז השלטון המקומי

שר התפוצות נחמן שי (העבודה) שוחח הבוקר (חמישי) עם ענת דוידוב וגיא פלג ב־103fm ואמר כי "בתוך החדרים נאמרים כל מיני דברים. ההגדרה '(בנט) הציל אותנו מיאיר לפיד' היא חוות דעת שלה". שי אמר את הדברים בתגובה להקלטות שרת הפנים איילת שקד שנחשפו אתמול בחדשות 12, בהן נשמעה השרה טוענת ששר החוץ וראש הממשלה החליפי "עשה פיגועים" וראש הממשלה נפתלי בנט "הציל את המצב".

"אני לא יכול להיות פרשן לכל מה שאומרת איילת או שר אחר", המשיך שי. כמו כן, הוא הבהיר: "לא ראיתי אירועים מהסוג הזה, אסונות שלפיד יצר ובנט תיקן. היא אמרה כמה דברים בעת האחרונה, יכול להיות שיש לה אכזבה מהרכב הממשלה. אתם חושבים שאנחנו בחרנו בהרכב הזה? רוצים לראות 3,000 יחידות דיור חדשות ביו"ש?".

נחמן שי, מפלגת העבודה. ראובן קסטרו
נחמן שי/ראובן קסטרו

השר שי ציין כי "בפורמים שאני משתתף בהם אנחנו משאירים את הפלאפון בחוץ. אין לי מושג מאיפה הגיעה ההקלטה. אצל השרה שקד היו כבר כמה אירועים בהם הקליטו אותה. אני זהיר במה שאני אומר".

כמו כן, השר התייחס לביקורת שהשמיעה יו"ר מפלגתו השרה מרב מיכאלי, טרם נחשפה למידע המודיעיני שהוביל להכרזה על ארגוני זכויות האדם הפלסטיניים כארגוני טרור: "החלטה מהסוג הזה באה לקבינט הביטחוני־מדיני שהשרה מיכאלי חברה בו מתוקף תפקידה, שם נופלות ההחלטות. התפקיד שלה לא להרים טלפון לרונן בר (ראש השב"כ). היא אמרה ובצדק שהדברים האלה לא מקובלים עליה" והוסיף: "אני מחזיק בדעתי שנעשו פה דברים לא נכונים ולא הייתי ממהר לשלול את קיומם של הארגונים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully