וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט והורוביץ סיכמו: הגבלת ההתקהלות במקומות פתוחים תבוטל

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 21:44

לפי ההצעה שתעלה הערב לאישור קבינט הקורונה, התקנה המגבילה אירועים בחללים פתוחים ל-5,000 משתתפים תוסר ביום שישי, גם בנוגע להופעות ואירועים המוניים בהם הקהל יושב במקומות לא מסומנים. גם לאחר הסרת התקנה, כניסת הקהל תותנה בהצגת תו ירוק בלבד

בווידאו: רה"מ מכריז בזהירות על סיומו של הגל הרביעי/מערכת וואלה!

הגבלת ההתקהלות במקומות פתוחים תבוטל - כך סיכמו הערב (רביעי) ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ. ההחלטה להסיר את התקנה תיכנס לתוקף ביום שישי בכפוף לאישור קבינט הקורונה, שיערוך הערב משאל טלפוני.

לפי ההגבלות הנוכחיות, אירועים בחללים פתוחים יכולים להכיל עד 5,000 משתתפים. מעתה הכניסה תותנה בהצגת תו ירוק בלבד, וללא הגבלה על התקהלות, גם במתחמים של הופעות המוניות שהקהל יושב בהם במקומות לא מסומנים.

הופעה בחומות העיר העתיקה בירושלים. נתי שוחט, פלאש 90
בחזרה לאירועי הענק. הופעה בירושלים/פלאש 90, נתי שוחט

הבוקר פרסם משרד הבריאות כי 727 מאומתים חדשים לנגיף אותרו מתוך 86,306 שנבדקו אתמול. נכון להיום, בישראל יש 237 חולי קורונה במצב קשה, בהם 137 מונשמים. מפרוץ המגפה מתו 8,063 בני אדם מסיבוכים רפואיים הקשורים לנגיף.

מוקדם יותר דנו במשרד התיירות ובמשרד הבריאות במסגרת מתווה התיירות המתגבש, לפיו תאושר כניסת תיירים לא מחוסנים על פי ההגדרה הישראלית, כבר ב-9 בנובמבר. הכוונה לתיירים שהתחסנו בשני חיסונים בלבד, ושעברה חצי שנה ממועד החיסון השני שלהם. על פי הגדרת משרד הבריאות, מחוסנים אלה אינם מוגנים ואינם יכולים להיכנס ארצה, אולם בדיונים שמתקיימים כעת עלה כי "יש להם הגנה מסוימת והם אינם נחשבים לא מוגנים".

נתב"ג 28 ביויל 2021. ראובן קסטרו
ב-1 בנובמבר התיירים חוזרים לישראל. נמל התעופה בן גוריון/ראובן קסטרו

במתווה התיירות שייכנס לתוקף ב-1בנובמבר, אושרה כניסה לישראל ללא חובת ביצוע בדיקה סרולוגית עבור יחידים או קבוצות שנחשבים מחוסנים על פי ההגדרה הישראלית ושמנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) אישר את סוג החיסון שלהם. זאת, בכפוף לביצוע בדיקת PCR טרם ההמראה וביצוע בדיקה נוספת עם נחיתתם בנתב"ג.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully