וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט ואמו של בראל חדריה שמואלי נפגשו לפגישת פיוס: "השארנו מאחורינו את המשקעים"

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 13:52

ראש הממשלה נפגש עם האם ואחותו של לוחם מג"ב שנהרג בגבול רצועת עזה, והביע את תנחומיו על אובדנו. בין בנט והוריו של שמואלי שררה מתיחות פומבית בחודשים האחרונים, לאחר הביקורת שהשמיעו עליו. בתום הפגישה אמרה האם: "מה שנאמר בעבר היה מתוך סערת רגשות"

בווידאו: בנט בריאיון לוואלה! מבהיר כי בראל חדריה שמואלי לא נרצח אלא נפל בקרב/צילום סטילס: ראובן קסטרו, צילום וידאו: ניב אהרונסון ורוני כנפו, עריכה: ליר שפיגלר

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש הבוקר (רביעי) עם ניצה שמואלי והילה רחימי, אמו ואחותו של לוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי, שנהרג בגבול רצועת עזה. בפגישה שהתקיימה בלשכת ראש הממשלה, ביקש בנט להביע את תנחומיו על אובדנו של בראל ולחזק את המשפחה באבלה.

"בראל היה בחור זהב. הוא היה דוגמה ומופת של אהבת הארץ ותרומה למדינה, מטובי בנינו, לוחם אמיץ בחייו ובמותו", אמר בנט בפגישה. "האופן שבו עם ישראל כולו התחבר אליו אחרי מותו מספר הרבה על האישיות יוצאת הדופן שלו - החן, ההומור, הלב הרחב, הפייטריות. אנחנו נפעל להנציח את זכרו של בראל ולשמור את דמותו נוכחת בחיי כולנו. אני אוהב אתכם מאוד".

בתום הפגישה אמרה שמואלי כי "ראש הממשלה קיבל אותנו בחום רב, בכה איתנו, הבין את הכאב העצום שלנו ואת החור שנפער לנו בלב מאז שבראל לא איתנו". עוד אמרה כי מבחינתה, "כל מה שנאמר בעבר היה מתוך סערת רגשות והאבל הכבד. השארנו מאחורינו את כל המשקעים ועכשיו אני מרוכזת במטרה אחת בלבד: המשכיות לבראל, ושמדינת ישראל תשלים את החוק שיאפשר לי להיות סבתא לנכד מבראל".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם ניצה שמואלי והילה רחימי, אמו ואחותו של לוחם מג"ב שנפל, בראל חדריה שמואלי, 27 באוקטובר 2021. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"כל מה שנאמר בעבר היה מתוך סערת רגשות". בנט ומשפחת שמואלי בפגישה, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

בין בנט והוריו של שמואלי היתה מתיחות פומבית בחודשים האחרונים, לנוכח מילים קשות שהטיחה האם בראש הממשלה לאחר שיחת הטלפון הראשונה שלהם, לאחר פציעתו הקשה של שמואלי. בחודש שעבר תקפה שוב את ראש הממשלה לאחר סבב ראיונות שלו לתקשורת.

יומיים לאחר שנפצע בנה, סיפרה שמואלי בראיון עימה כי בנט התקשר לתמוך במשפחה, אך לא ידע את שם בנם. "יש לי שיחה מוקלטת עם ראש הממשלה בנט - בעזרת השם, כשהבן שלי יקום על הרגליים, השיחה הזו תשודר בכל העולם, לא רק בישראל, בכל העולם", היא סיפרה אז. "אדון בנט התקשר בשעה 22:30 בלילה והוא שואל את אבא של בראל 'מה שלום יוסי? איך הוא מרגיש?'. אביו תיקן אותו ואמר כי 'קוראים לו בראל', ובנט אמר 'אה, סליחה'. ראש המממשלה צריך להתקשר לשאול איך הוא מרגיש? איפה אתה? איפה! איפה הרמטכ"ל?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם ניצה שמואלי והילה רחימי, אמו ואחותו של לוחם מג"ב שנפל, בראל חדריה שמואלי, 27 באוקטובר 2021. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש עם ניצה שמואלי והילה רחימי, אמו ואחותו של לוחם מג"ב שנפל, בראל חדריה שמואלי, 27 באוקטובר 2021/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

לאחר שנקבע מותו של הלוחם שמואלי, אמר עליו בנט בחודש ספטמבר כי "חשוב להגיד בצורה הכי ברורה: בראל לא נרצח. הוא נפל בקרב שהוא נלחם כלוחם משמר הגבול בעודו שומר על הגבול, פשוטו כמשמעו". בתגובה לאמירה זו, תקפה האם את בנט בפוסט בפייסבוק. "תתבייש, עוד ניפגש", כתבה, "אתה יודע מה זה בכלל קרב? חמאס קנה אותך בכמה קולות". זמן קצר לאחר מכן הסירה האם את הפוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully