וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדות תועדו במטבח בבסיס צה"ל ביו"ש: "הן רצות שם בכמויות, אם נאכל נקיא"

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 17:41

חיילים שמשרתים במפקדת אוגדת יהודה ושומרון חושפים תנאי תברואה חמורים במטבח ובחדר האוכל של המחנה. אחד מהם סיפר לוואלה! כי בשל התנאים, חיילים מבזבזים את כל משכורתם וקונים אוכל בחוץ. "מתבייש שזה המצב, חיילים חוששים להגיע לארוחות. הרמנו ידיים"

בווידאו: תיעוד של עכברים וחולדות במטבח במפקדת אגודת יהודה ושומרון/מערכת וואלה!

חיילים המשרתים בבסיס מפקדת אוגדת יהודה ושומרון חושפים תנאי תברואה חמורים בחדר האוכל של המחנה כשבין היתר תיעדו עכברים וחולדות במטבח הבסיס. "לא אחד ולא שניים, כמויות של עכברים. משהו הזוי. איך אפשר לצפות מחיילים לאכול במקום כזה?", סיפר אחד החיילים לוואלה!.

הוא הוסיף כי "בגלל המצב שנוצר, חיילים קונים אוכל מחוץ למחנה. ומה עם אלו שאין להם כסף? אם אני אוכל את האוכל הזה אני אקיא. אני לא מסוגל להיכנס לשם. רק בביקורי מפקדים בכירים משקיעים באוכל ובסדר של חדר האוכל. ביום-יום אני מתבייש שזה המצב. לא נראה לי הגיוני שחיילים יוציאו יותר מהמשכורת שלהם (אלף שקלים א.ב) על אוכל".

שקשוקה שהוכנה במטבח באוגדת יו"ש לחיילים. ללא, תמונות גולשים
אוכל בבסיס אוגדת יו"ש/תמונות גולשים, ללא

לדברי הורי חיילים, התלונות הוצגו בעבר למפקדת האוגדה שהתחייבה לשפר את התברואה במטבח, את הסדר והניקיון גם בחדר האוכל עצמו אך המציאות הקשה מדברת בעד עצמה. חיילים חוששים להגיע לארוחות. "הרמנו ידיים", אמר אחד מהם שראה את המכרסמים. "אנחנו לא מתקרבים לחדר האוכל. לא חושבים על זה בכלל".

עוד בוואלה!

המרד השקט בחדר האוכל של פיקוד הדרום: "בעיות ניקיון וחוסר מזון, הולכים לאכול בחוץ"

לכתבה המלאה
עכברים במטבח באוגדת יו"ש. ללא, תמונות גולשים
עכבר מת במטבח באוגדת יו"ש/תמונות גולשים, ללא

חיילים אחרים הדגישו שבמרחק קצר מהמחנה נמצא מטבח של משמר הגבול שמנוהל ברמה גבוהה. "אכלנו שם פעם אחת וחדר האוכל שם כמו מסעדה. זאת אומרת כשרוצים להשקיע יש תוצאות. באוגדת יו"ש פשוט אדישים לחיילים".

אתמול פורסם בוואלה! מקרה דומה של תנאים ירודים במטבח וחדר האוכל במחנה פיקוד דרום ותופעה של חיילים שאוכלים מחוץ למחנה מכספם או אוכלים מזון שהביאו מהבית. בפיקוד הדרום אישרו את הפרטים וטענו כי בוצע מאמץ לשפר את התברואה ותנאי ההגשה, הוסיפו עוד עמדות חלוקת מזון כולל עמדת בריאות והעלו את טיב האוכל.

דובר צה"ל מסר בתגובה כי "הממצאים בסרטונים המוצגים חמורים ביותר ומטופלים על ידי האוגדה. במקום בוצעה הדברה מידית, בנוסף להדברות שמתבצעות מדי חודש. הטענות בנושא מוכרות ומטופלות, והמפקדים באוגדת איו"ש מבצעים מעקב סדיר אחר איכות המזון במפקדת האוגדה. בנוסף הוחלט על שיפוץ תשתיות משמעותי בחדר האוכל ובמטבח, ובשבועות האחרונים בוצעו מספר שינויים ארגוניים על מנת לשפר את איכות המזון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully