וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של בת ה-14 שנאנסה באשדוד: "היא לא סיפרה לי, מאחל שייסרסו את האנס"

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 9:11

י', שבתו היא הנערה על הרצף האוטיסטי שנאנסה על ידי תושב העיר, סיפר בריאיון ראשון ל-103FM בכאב כיצד נודע לו על האונס. "אישתי התקשרה והתחילה לבכות וטסתי אליה. בטלפון סיפרו לי שהילדה נחטפה ונאנסה", אמר. שכנתו של החשוד: "הוא היה מסתובב שיכור, אפילו נכנס לביתי"

י', אביה של בת ה-14 על הרצף האוטיסטי שנאנסה באשדוד, סיפר היום (רביעי) בכאב כיצד נודע לו על האונס. "אישתי התקשרה והתחילה לבכות וטסתי אליה. בטלפון סיפרו לי שהילדה נחטפה ונאנסה", אמר בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוף ב-103FM. על השיחה עם ביתו: "היא לא סיפרה הכל. אולי היא פחדה לספר כי אני האבא. אבל בחקירה היא סיפרה לפרטי פרטים".

לדבריו היא מעורפלת ובשוק: "היא לא מבינה מה קרה. הייתי בטוח שאם יקרה לה משהו חלילה, לא נדע כי היא מאוד מופנמת".

אתמול התיר בית המשפט לפרסם את שמו של החשוד בחטיפת ואונס הנערה - איגור אולסיק בן ה־41. מעצרו הוארך בשישה ימים, ועד כה הוא מכחיש את המיוחס לו.

המקרה אירע כאשר חזרה מבית הספר, והאב ציין כי לרוב היא חוזרת עם אחותה התאומה, אך "בימים מסוימים הם לא מסיימות באותה שעה ואז היא הולכת לבד הביתה. היא אחת שלא מדברת עם אנשים, היא לא מדברת עם אף אחד. אני לא יודע איך הוא הצליח למשוך אותה אליו".

בתו בעלת צרכים מיוחדים, "מאוד מופנמת, היא לא מדברת. הייתי בטוח עם הילדה הזאת, שאם חלילה יקרה לה משהו אנחנו פשוט לא נדע. זה מה שתמיד היה לי במחשבה כי היא לא אחת שמשתפת ומספרת. קשה לה להתבטא. אני בשוק מזה שהיא פתחה את הפה ודיברה".

מעצר חשוד באונס נערה באשדוד, 25 באוקטובר 2021. ללא קרדיט, אתר רשמי
מעצר החשוד באשדוד/אתר רשמי, ללא קרדיט

עוד הוסיף ועדכן במצבה: "היא לא יכולה להבין מה קרה. כרגע היא בבית. אנחנו ניתן לה את הזמן שלה ומתי שהיא תחשוב שהיא יכולה לחזור ללימודים, אנחנו נעשה את זה בשלבים. כרגע זה לא מה שמעניין אותנו".

על ההתמודדות המשפחתית עם הטראומה, אמר: "כולם בשוק טוטלי. אחותה גם בשוק, היא גם הייתה בהלם. אני מרוסק. לא יודע איך לאכול את זה. ממש לא יודע. אי אפשר לתאר כמה קשה. קשה להירדם. אוכל את הלב מבפנים. אני מאחל לאנס המתועב הזה שאנשאללה יסרסו אותו ושלא יראה אור יום".

"הוא פתח לי את הדלת ונכנס לי הביתה"

שמחה, שכנתו של החשוד באונס, סיפרה כי הוא היה טיפוס בודד וכי היה נודף ממנו ריח של אלכוהול כשהיה חוזר מהעבודה. לדבריה, הוא אף נכנס לביתה ללא רשות והיה פותח דלתות של שכנים אחרים.

"היה מגיע בשעות הערב מהעבודה תמיד היה נודף ממנו ריח של אלכוהול אבל לי אישית קרתה איתו סיטואציה שאחרי ששמעתי מה קרה אמרתי שהיה איתי נס. יש לי ילדה בת 10, לפני כמה חודשים הוא פתח לי את הדלת שלא הייתה נעולה, נכנס לי לתוך הבית וראיתי אותו בבית התחלתי לצעוק עליו. הוא היה שיכור, דיבר ברוסית לא הבנתי מילה דפקתי לשכנה מולי שתסביר לי מה הוא אומר והוא אמר לה שהוא טעה בדלת, בכניסה. זה בניין רכבת יש כמה כניסות והוא גר שתי כניסות לידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully