וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה היפנית מאקו התחתנה עם אזרח, וויתרה על תאריה

26.10.2021 / 19:40

4 שנים אחרי שהתארסה לקיי קומורו ועוררה שערורייה במדינה, הזוג השלים את נישואיו בטקס מצומצם לפני שיעזוב לניו יורק: "אין לו תחליף עבורי. עבורנו, נישואים היו הבחירה הכרחית כדי לחיות באהבה"

הנסיכה מאקו בדרך לטקס החתונה שלה בטוקיו, יפן, 26 באוקטובר 2021. Kyodo, רויטרס
"לקיי אין תחליף עבורי". הנסיכה מאקו/רויטרס, Kyodo

הנסיכה מאקו, אחייניתו של קיסר יפן, נישאה היום (שלישי) לאזרח מהשורה אחרי שוויתרה על תאריה המלכותיים. היא אמרה שהיא נחושה לבנות חיים מאושרים עם בעלה קיי קומורו "חסר תחליף" לאחר תקופת אירוסים סוערת.

במסיבת עיתונאים שכינסו השניים, ושהייתה גלויית לב באופן יוצא דופן עבור בני המשפחה הקיסרית ביפן, אמרה מאקו שנישואיה לקומורו היו בלתי-נמנעים למרות ההתנגדות הנרחבת לכך. מאקו אובחנה השנה עם הפרעה פוסט-טראומטית לאחר שלאירוסיה לקומורו התלוו שערוריות כספיות, עיסוק תקשורי אינטנסיבי ושלוש שנים שבהן חיה בנפרד מארוסה.

"לקיי אין תחליף עבורי. עבורנו, נישואים היו הבחירה הכרחית כדי לחיות באהבה", אמרה מאקו במסיבת העיתונאים. היא אמרה שדיווחים "שגויים" בתקשורת על בעלה הסבו לה "פחד גדול, מתח ועצב".

"שצף הביקורת השרירותית על מעשיו של קיי, כמו גם ספקולציות חד-צדדיות שהתעלמו מהרגשות שלי, גרמו איכשהו לשקרים להיראות כמו מציאות ולהתפתח לפרשה שהלכה והתפשטה", הוסיפה.

הנסיכה מאקו ובעלה קי קומרו אחרי חתונתם, טוקיו, יפן, 26 באוקטובר 2021. Nicolas Datiche, רויטרס
"הספקולציות גרמו לשקרים להיראות כמו מציאות". הנסיכה מאקו ובן זוגה/רויטרס, Nicolas Datiche

השניים, בני 30, נישאו הבוקר לאחר שפקיד מטעם הסוכנות האימפריאלית למשק הבית, מנהלת את חיי המשפחה הקיסרית, הגיש למשרד מקומי מסמכים לרישום נישואיהם. לרוב, החתונות הקיסריות ביפן כוללות סדרת טקסים רשמיים וחגיגות, אך השניים ויתרו עליהם ואף דחו מענק של 1.3 מיליון הדולר הניתן בדרך כלל לנשים שעוזבות את המשפחה.

במהלך מסיבת העיתונאים, קומורו התחייב להגן ולתמוך ברעייתו. "אני אוהב את מאקו. אני רוצה לבלות את החיים היחידים שיש לי עם מי שאני אוהב".

השניים התארסו ב-2017 לעיני המצלמות במסיבת עיתונאים, וחיוכיהם כבשו את לב האומה. ואולם, ירח הדבש שלהם עם התקשורת הסתיים במהרה, בעקבות דיווחים בצהובונים על שערורייה כספית שבה הייתה מעורבת אמו של קומורו שזכה מאז לביקורת בעיתונים.

הם נאלצו לדחות את נישואיהם, וקמורו עזב את יפן ב-2018 כדי ללמוד משפטים בניו יורק. הם שמרו על קשר דרך האינטרנט, עד שהתאחדו מחדש החודש. הם יעברו לגור בניו יורק לאחר שמאקו תגיש לראשונה בקשה להנפקת דרכון.

עוד בוואלה!

צעיר פרץ לארמון של קיסר יפן ונעצר לאחר שעתיים: "רציתי לפגוש את המשפחה"

לכתבה המלאה

"רוצה לחיות חיים שלווים"

מאקו, שהייתה לבושה בשמלת פסטל וענדה פנינים, תועדה על ידי רשתות הטלוויזיה כשהיא נפרדת מהוריה ומאחותה בת ה-26, קאקו, בכניסה לביתם. אמא נראתה דומעת חרף המסיכה שחבשה לפניה בהתאם להגבלות הקורונה. מאקו קדה קידה ארוכה בפני הוריה, והתחבקה ארוכות עם אחותה.

קומורו, שהיה לבוש בחליפה כהה ובעניבה, השתחווה קלות בפני צוותי הצילום שהתאספו מחוץ לביתו בעת שיצא ממנו בבוקר, מבלי שאמר מילה. התנהגותו הסתמית עם שובו ליפן בחודש שעבר, שכללה את גזירת הקוקו שלו, הטריפה את הצהובונים במדינה.

הוריה של מאקו מסרו כי הם מודעים למחלקות סביב הנישואים, "אולם הרגשות שלהם לא התערערו אפילו פעם אחת".

מפגינים נגד חתונתה של הנסיכה מאקו, טוקיו, יפן, 26 באוקטובר 2021. Kim Kyung-Hoon, רויטרס
"לא נתנו לנו הסברים". הפגנה נגד הנישואים, טוקיו, היום/רויטרס, Kim Kyung-Hoon

חודשים ספורים לאחר שהשניים הכריזו על אירוסיהם, דיווחו הצהובונים על סכסוך כספי בין אמו של קומורו לארוסה לשעבר, שטען שהאם והבן לא החזירו לו חוב בסך כ-35 אלף דולר. השערורייה התפשטה לכלי התקשורת המרכזיים לאחר שסוכנות משק הבית בארמון לא סיפקה הסבר ברור.

קומורו אמר במהלך מסיבת העיתונאים שהוא הציע פשרה ושהוא פועל לקראת פתרון, לאחר שפרסם הצהרה בת 24 עמודים בנושא מוקדם יותר השנה.

כמאה מפגינים התאספו בפארק בטוקיו כדי למחות על הנישואים והסקרים מראים שהיפנים מפולגים בנושא. "יש לכאורה הרבה בעיות הקשורות לקיי קומורו ולאמו", אמר המפגין קיי קובוטה, בן 44. "עם זאת, הם התקדמו עם הנישואים בלי לתת לנו שום הסבר". מומחים מאמינים שהבעיה נעוצה בכך שהמשפחה הקיסרית כל כך נערצת עד שיש מי שמאמין שאסור שיידבקו בה בעיות כספיות או פוליטיות.

בהצהרה שפרסמה לאחר מסיבת העיתונאים, מאקו אמרה שהיא נלחצה מאחת השאלות שקשרו את נישואיה למילה "שערורייה". "הייתי פשוט רוצה לנהל חיים שלווים בסביבה החדשה שלי", אמרה.

  • עוד באותו נושא:
  • יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully