וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק על איתן בירן והחיסון לקורונה לבני 11-5 | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 14:01

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

מבזק וואלה! תיקתקנו/מערכת וואלה!

אני ירדן ויזל ואנחנו בוואלה! מתקתקים

חיסון קורונה
מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש הנחה אתמול את מנהלי קופות החולים לזמן הורים באופן אקטיבי לחיסון ילדיהם. זאת, לקראת הדיון המכריע שיערוך היום ה-FDA על חיסון בני 11-5 בחיסון פייזר. הערכה היא כי ינתן אישור עקרוני למהלך. מבצע חיסון הילדים צפוי להתחיל בארץ בחודש הבא. במקביל, בממשלה בודקים אפשרות לבצע תיקון חקיקה כך שסירוב לבצע בדיקות קורונה תיחשב עבירה פלילית.

המאבק על איתן
בית המשפט החליט אתמול כי איתן בירן בן ה- 6, שניצל באסון הרכבל באיטליה ואיבד את הוריו, ישוב להתגורר יחד עם בני משפחתו באיטליה. בית המשפט לא קיבל את טענת הסב שחטף אותו לישראל, ואף לא את הטענה כי ישראל ואיטליה היו שתיהן מקום מגוריו של איתן. לכן, הסב יישא בעלויות המשפטיות. משפחתו בישראל הודיעה כי תערער על ההחלטה

גירוש שדים
צעירה בת 26 מתה לאחר טקס "גירוש שדים". המשטרה עצרה שלושה תושבי הנגב מהפזורה הבדואית. בעלה של האישה, ושני תושבי היישוב - מנהיג רוחני בן 64 ורופא בן 32. לפי החשד, הצעירה מתה לאחר שהשתתפה בטקס גירוש שדים שערך לה המנהיג הרוחני לאחר שחשה ברע. החשד הוא כי במהלך הטקס, המטפל חנק אותה כחלק מהטיפול, היא איבדה את הכרתה ולמקום הוזעק קרוב משפחתו שהוא רופא במקצועו. לאחר שמצבה המשיך להדרדר השניים פינו אותה למרפאה המקומית בתל שבע, שם נקבע מותה.

משחק הדיונון
או יונג-סו בן ה- 77 שמגלם את שחקן 001 בלהיט הכי גדול בתולדות נטפליקס, משחק הדיונון, מגלה כי חייו השתנו לגמרי מאז שיצאה הסדרה וכמה קשה לו לחיות עם התהילה הפתאומית. הוא מספר כי כבר דחה כמה הצעות להופיע בפרסומות, כולל אחת לעוף מטוגן.

תגלית בחלל
לראשונה: סימנים לקיומו של כוכב לכת בגלקסיה אחרת. מדענים של נאס"א זיהו לראשונה סימנים שמעידים על קיומו של כוכב לכת מחוץ לגלקסיה של שביל החלב, במרחק של 28 מיליון שנות אור מכדור הארץ. עד כה, כל כוכבי הלכת החוץ השמשיים שזוהו מחוץ למערכת השמש, היו בתוך שביל החלב, ומרביתם היו במרחק של עד 3,000 שנות אור מכדור הארץ.

צבים ונהנים
צב היבשה מזדווג בעיקר באביב, אבל לפעמים מנצל את מזג האוויר הנעים למחזור הזדווגות נוסף. כך קרה שצב קטן ניסה להזדווג עם צבה גדולה בעמק הצבאים שבירושלים. צפו בתהליך בוואלה! תיירות. בחברה להגנת הטבע קוראים למי שמגדלים צבים בביתו, להחזיר אותם ולאפשר לצבים תנאי מחייה ותזונה ראויים. אז לאט לאט כן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully