וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פגיעת משאית בגשר: כביש 1 נחסם לכיוון תל אביב במשך שעות

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 15:58

כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום לאחר שמשאית שנשאה טרקטור פגעה בגשר. בעקבות התאונה, כביש 1 נחסם מהמחלפים ענבה ולוד לכיוון תל אביב. כמו כן, גם העלייה לנתב"ג ממערב למזרח נחסמה. לאחר 4 שעות נפתח הכביש

בווידאו: משאית פגעה בגשר בכביש1 , הדרך לתל אביב נחסמה באיזור נתבג/נתיבי ישראל

כביש 1 נחסם היום (שלישי) לתנועה, לאחר שמשאית פגעה בגשר. המשטרה מסרה כי הכביש נסגר באזור נתב"ג לכיוון תל אביב. "שוטרים נמצאים במקום ומכוונים את התנועה", נמסר. לאחר כארבע שעות, העביש נפתח מחדש.

בתחילת האירוע העריכו בנתיבי ישראל כי חסימת הכביש תערך כשלוש שעות. עוד ציינו כי נהג המשאית נסע בניגוד מוחלט לחוק. לדבריהם, תאונה זו מצטרפת לרבות אחרות שמתרחשות מדי שנה, ו"בדרך נס אינן גובות חיי אדם". כמו כן נעשתה בדיקה האם לפגיעה יהיו השלכות לגבי השימוש בגשר בימים הקרובים.

תאונה בכביש 1 26 באוקטובר 2021. במת החדשות, אתר רשמי
פגיעת כלי הרכב בגשר בכביש 1, היום/אתר רשמי, במת החדשות

מדיווחים ראשוניים שהתקבלו מזירת האירוע, משאית שהובילה טרקטור פגעה בגשר בכביש 1 מחלף בן גוריון למערב. בעקבות זאת, הכביש נחסם.

מאוחר יותר עדכנה המשטרה, כי בעקבות התאונה, כביש 1 נחסם גם ממחלף ענבה למערב וממחלף לוד למערב. עוד מסרה שהעלייה לנתב"ג ממערב למזרח נחסמה. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום וכיוונו את התנועה דרך כביש 40 וכביש 431.

עוד בוואלה!

אלרעי-פרייס: שוקלים חקיקה נגד סרבני בדיקות בתנאים קיצוניים

לכתבה המלאה
תאונה בכביש 1 26 באוקטובר 2021. במת החדשות, אתר רשמי
הגשר וכלי הרכב/אתר רשמי, במת החדשות
תאונה בכביש 1 26 באוקטובר 2021. דני ברון, אתר רשמי
תאונה בכביש 1 26 באוקטובר 2021/אתר רשמי, דני ברון

בנתיבי ישראל נעשתה הערכת מצב לתשתיות הגשר בניסיון להבין אם יהיו השלכות בימים הקרובים לשימוש בגשר העילי. כרגע הערכת הנזק לגשר לא מדברת על משהו דרסטי או עם השפעה עליו, והיא מוערכת בכמה עשרות אלפי שקלים. עלות בניית גשר מסוג זה מהיסוד עולה 350-300 מיליון שקלים.

כדי להימנע מתאונות דומות, בחטיבת החדשנות בנתיבי ישראל החלו בתהליך פיתוח של רכיבים אלקטרוניים, שיידעו להתריע מראש לכלי רכב בעלי מטען חריג על גשרים ומעברים בעייתיים בנתיב הנסיעה שלהם, אולם פיתוח זה טרם הבשיל לרמת "מוצר מבצעי".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully