וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "מתנהלים תחת קמפיין פייק בעוצמות קשות, לא צריכים להתנצל"

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 18:59

רה"מ תקף את האופוזיציה בישיבת ימינה: "הם מעלים הצעות חוק פופוליסטיות. אין נושא שלא מוצאים הזנחה". הוא קרא לקואליציה להפסיק להצטדק: "מה הפשע שלנו? הקמת הממשלה הייתה מעשה פטריוטי בצורה בלתי רגילה". הליכוד ציטטו בתגובה את אריק אינשטיין: "אין לו שכל להצטער"

בווידאו: ישיבת ממשלה, 24 באוקטובר 2021/פול רשמי, אלכס גמבורג

ראש הממשלה ויו"ר ימינה נפתלי בנט אמר בישיבת הסיעה כי הקמת הממשלה החדשה היא "מעשה פטריוטי בצורה בלתי רגילה". בנט הדגיש כי הוא "לא מתנצל כי אין לי על מה. לא שיניתי את הערכים שלי", וכן ביקר את השלטון הקודם: "אין נושא שאנחנו נוגעים בו ולא מוצאים הזנחה".

ראש הממשלה עוד ביקר בחריפות: "אנחנו מתחילת הדרך תחת קמפיין פייק בעוצמות קשות ביותר. האופזציה מעלה הצעות חוק פופוליסטיות, כל הדברים שהם הזניחו ופחדו לטפל בהם משך שנים. מהנגב דרך מחירי מחירי הדיור ועד לביטחון. אנחנו מטפלים".

ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת הממשלה, 24 באוקטובר 2021. יואב דודקביץ, פול
"מיליארדים ילכו לביצור היכולות הבטחוניות של ישראל", בנט/פול, יואב דודקביץ

בנט קרא להפסיק את "הניסיון להצטדק", ומנה את הישגי הקואליציה כלשונו בארבעת החודשים מאז שהוקמה, בהם מגמת הירידה בגל הקורונה וההעברה המתקרבת של תקציב המדינה: "הוצאנו את המדינה מסחרור. הוצאנו את המדינה מגל הדלתא. תראו מה קורה בעולם עם גל הדלתא. אנחנו מייעצים לכל העולם איך לצאת מזה. זה דבר נהדר ליחסי החוץ של ישראל. אנחנו הולכים להעביר תקציב עם חוק הסדרים חסר תקדים".

בנושא צה"ל אמר ראש הממשלה כי "אנחנו הולכים על מהלך של התעצמות, של בניין הכוח של צה"ל בהיקף שלא היה, אנחנו הולכים להתעצם כדי להיות מעל כל אויבנו". לדבריו, הכסף שהמדינה חסכה במניעת סגרי הקורונה יוקצה להעצמת הצבא: "מיליארדים ילכו לביצור היכולות הבטחוניות של מדינת ישראל לשנים. ואני לא רוצה לפרט פה".

"מה הפשע שלנו? שהורדנו מחירים למען הציבור? שאנחנו נלחמים בפשיעה הערבית והקצנו לצורך זה 2.5 מילארד שקלים? שאנחנו מורידים מחירים של עגלות, של בקבוקים, של מילקי?".

עוד בוואלה!

לפיד: להבא אהיה בפורום שמקבל החלטות על הבנייה ביהודה ושומרון

לכתבה המלאה

הליכוד: "היום הוא בעסק ביש"

מהליכוד נמסר בתגובה לדברי ראש הממשלה: "אחרי שבנט גנב את הבחירות האחרונות ושיקר לכל בוחריו, היום הוא אומר שאין לו כוונה להתנצל. על זה אמר אריק אינשטיין: 'הוא לא שמע מה שאמרו לו, לכן היום הוא בעסק ביש… אז הוא לא למד שום לקח ואין לו שכל גם להצטער'".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully