וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנת הקורקינטים החשמליים והפיכה צבאית בסודאן | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 16:04

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: סערת הכיתוב על המצבה וקרב בין קרוקודיל לפילה - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צלמי וואלה! ורויטרס

סכנה בבית: שני נערים נהרגו החודש בביתם משריפה שנגמרה מהתלקחות של סוללת קורקינט. ניג'אט מגרמוב, בן 17 מנתניה, מת אתמול לאחר שנכווה ברביעי שעבר בהתלקחות סוללה של קורקינט בחדרו. הנער נלכד בשריפה בחדרו, ובני משפחתו לא הצליחו לחלץ אותו. על פי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מ-2016 אירעו 34 מקרי תמותה של בני נוער משריפה כתוצאה מטעינה לא בטוחה של הסוללה.

סודאן בדרך להפיכה צבאית: הפלג הצבאי בממשלת סודאן בראשות הגנרל בורהאן ביצע הלילה גל מעצרים נגד הפלג האזרחי בממשלה. ראש ממשלת סודאן נמצא במעצר בית. רבים משרי הממשלה ומראשי המפלגות הגדולות נעצרו גם כן בידי הכוח הצבאי. הצבא וארגונים אזרחיים חולקים את השלטון מאז הפלת הרודן עומר אל-בשיר בשנת 2019, אך המתחים בין המחנות גדלו.


גילוי מצבה: סערה בעקבות כיתוב על מצבת אישה שלא התחסנה לנגיף. ברשתות פורסמה תמונה של מצבה ועליה הכיתוב "נרצחה ע"י בית חולים בילינסון במחלקת הקורונה". מבית החולים נמסר כי מדובר באישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה למחלקה ומתה שם כתוצאה מהנגיף. בית החולים הגיש תלונה למשטרה על הסתה לאלימות כלפי הסגל הרפואי.

סוף עצוב: השחקן ג'יימס מייקל טיילר, הידוע מתפקידו כגאנתר מנהל בית הקפה "סנטרל פרק" בסדרה "חברים", הלך לעולמו בגיל 59. טיילר מת בביתו שבלוס אנג'לס לאחר שחשף ביוני האחרון שהוא חולה בסרטן הערמונית. מעט לפני החשיפה, טיילר השתתף באיחוד "חברים" בשיחת וידאו, מאחר שלא רצה להעיב על החגיגות.


הפילה והתנין: מטיילים בזמביה לא האמינו למראה עיניהם כשנתקלו בקרב עד המוות בין קרוקודיל לפילה. הקרוקודיל סירב להיכנע בקלות אך הפילה רמסה אותו למוות ברגליה. בסרטון ששבר את הרשת נראית הפילה הגדולה דורכת ורומסת באלימות את הקרוקודיל שאורכו כשלושה מטרים, לאחר שהוא כנראה איים לתקוף את צאצאיה. לאחר כדקה נראית הפילה מובילה את הטורף אל מחוץ למים בזנבו.

  • עוד באותו נושא:
  • סודאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully