וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר זינק על האופנוען החשוד, והותקף: תיעוד המאבק בתחנת הדלק בדרום

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 13:22

בתיעוד נראה השוטר, רס"ר עידן בן עזרא, עוצר אופנוען חשוד בתחנת הדלק בדימונה. לאחר שהופל, החל החשוד להתעמת עם השוטר. בעזרת ניידת משטרה שהיתה במקרה במקום, הצליחו לבסוף השוטרים לעצור את האופנוען. "התברר שאין לו רישיון נהיגה, האופנוע הוחרם"

בודיאו: מאבק בין רוכב אופנוע חשוד לשוטר במהלך ניסיון מעצר בתחנת דלק/צילום: מצלמות אבטחה

בתיעוד שנחשף היום (שני) נראה שוטר העוצר רוכב אופנוע חשוד בתחנת דלת בדימונה. בסרטון, שצולם על ידי מצלמות האבטחה של תחנת הדלק, נראה השוטר מחכה לניידת משטרה, ואז עוצר את החשוד שמנסה להימלט על האופנוע. לאחר שהאופנוען הופל, התפתח בינו לבין השוטר עימות, עד שהשוטרים הצליחו להשתלט עליו ולהכניסו לניידת.

האירוע התחיל כשהשוטר, רס"ר עידן בן עזרא, הבחין באופנוען שתדלק בתחנה. לאופנוע שלו לא היה מספר רישוי, והאופנוען לא ירד ממנו אפילו כשהיה צריך לשלם. בן עזרא, שלא היה בתפקיד באותו זמן, החליט לבדוק את הדבר. בנוסף, הבחין בניידת משטרה שעמדה ליד התחנה והזעיק אותה כדי שיוכלו לפעול יחד נגד החשוד.

תיעוד מעצר חשוד בתחנת דלק בדימונה, אוקטובר 2021. ללא, צילום מסך
השתלטו על החשוד. התיעוד מהאירוע/צילום מסך, ללא

"בחור הגיע לחלון של תחנת הדלק לשלם למוכר ואז הלך למשאבה כשהוא עדיין על האופנוע, ואז הבנתי שמשהו לא בסדר", סיפר בן עזרא. "הבחנתי בניידת סמוך לתחנת הדלק, קראתי לה כי פחדתי שהחשוד ייברח".

לאחר שהאופנוען הבחין בניידת, הוא ניסה לברוח, אך בן עזרא תפס אותו והשניים החלו להתעמת. לבסוף הצליח להשתלט עליו, וביחד עם השוטר שהיה בניידת, הם העלו אותו לתוכה. "התברר שאין לו רישיון נהיגה, והאופנוע הוחרם", הוסיף בן עזרא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully