וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת החברתית החדשה של טראמפ והמלון היקר בעולם | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 14:42

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: זן חדש של דלתא טראמפ פותח רשת חברתית חדשה והמלון היקר בעולם- ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: רויטרס ומערכת וואלה!

ישראלים נדבקו בזן הדלתא החדש, הרכבת הקלה עברה ביפו במסגרת נסיעת המבחן הראשונה שלה, הרשויות בפלורידה מצאו גופה בפארק בו חיפשו אחר ארוסה החשוד של גבי פטיטו, שנרצחה במהלך "רואד טריפ". וגם - איך זה לישון במלון היקר בעולם? וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל עם החדשות המסעירות של היום.

משרד הבריאות איתר ישראלים נוספים שנדבקו בתת-זן דלתא החדש, שמתפשט בקצב מהיר בבריטניה ומעורר דאגה. בעקבות גילוי הזן החדש, ראש הממשלה נפתלי בנט כינס את בכירי משרד הבריאות להתייעצות חירום. עם הדיווחים על התפשטות הווריאנט החדש באירופה, קיים חשש אמיתי במשרד הבריאות כי התיירים יביאו אותו גם לכאן.

סוף סוף זה קרה. אחרי יותר משש שנות עבודה ועיכוב של של כמה שנים, הרכבת הקלה השלימה הלילה נסיעת מבחן ראשונה. שתי רכבות שמפעילה חברת נת"ע יצאו לנסיעה במסלול האדום שהתחיל בפתח תקווה, עבר ביפו והסתיים בבת ים. בשלב הבא, הרכבת תחל בסדרת נסיעות מבחן בבת ים וביפו לקראת הפעלתה המלאה הצפויה בעוד כשנה.

התפתחות בפרשת גבי פטיטו. הרשויות בפלורידה מצאו הלילה גופה בפארק בו חיפשו אחר בריאן לונדרי, ארוסה הנעדר של הבלוגרית בת ה- 22 שנרצחה בחודש שעבר. כזכור, פטיטו ולונדרי יצאו לטיול משותף ברחבי המדינה. עשרה ימים לאחר שלונדרי חזר מהטיול לבדו אל בית הוריו בפלורידה, הוריה של פטיטו דיווחו עליה כנעדרת. לונדרי סירב לדבר עם החוקרים ואז נעלם. כעשרה ימים לאחר שנעדר, פטיטו נמצאה ללא רוח חיים בפארק הלאומי בוויומינג.

נשיא ארה"ב לשעבר דונאלד טראמפ משיק רשת חברתית ליברלית, "truth social" שתתחרה בענקיות המדיה. "הנשיא האמריקני האהוב עליכם הושתק. זה לא מקובל", אמר. כזכור, בינואר 2021, לאחר ההסתערות על גבעת הקפיטול, החליטו בטוויטר ובפייסבוק לחסום את הנשיא לשעבר לצמיתות בטענה שהוא משתמש בפלטפורמות להסתה.

שנים אחרי שירה למוות ב-17 מורים ותלמידים בטבח בתיכון בפלורידה, ניקולס קרוז הודה באשמה. ההודאה באשמה תעבור לידי חבר המושבעים, שיוכל לבחור אם לקבל את עמדת התביעה ולדון אותו למוות, או לחלופין להטיל עליו מאסר עולם. לפי החוק בפלורידה, כדי להטיל גזר דין מוות, החלטת המושבעים חייבת להתקבל פה אחד.

רוצים לדעת איך זה לישון במלון היקר בעולם במחיר של 240 אלף דולר ללילה? במחיר המטורף הזה תקבלו מיטה עם נוף למעמקים ושאר פינוקים כיד המלך. המשרת הפרטי והשף האישי כלולים במחיר. המלון הוא בעצם, תחזיקו חזק, צוללת! שנקראת Lovers Deep, ומשייטת לה באזור הקאריביים. רוצים מספר טלפון או לינק להזמנת מקום? אין מצב שתצליחו למצוא, פשוט כי אתם לא קהל היעד.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully