וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בנגב: פעוטה בת שנתיים נדרסה למוות ביישוב חורה

עודכן לאחרונה: 21.10.2021 / 6:09

הפעוטה נחבלה קשה בראשה מפגיעת רכב. היא הובהלה למרפאה מקומית, שם צוות מד"א מצא אותה כשהיא ללא סימני חיים וקבע את מותה. המשטרה פתחה בחקירה. לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מתחילת 2021 נהרגו בתאונות דרכים 40 ילדים, בהם 21 מהחברה הבדואית

חיאת אלעטאונה, פעוטה בת שנתיים, נהרגה היום (רביעי) מפגיעת רכב במועצה המקומית חורה שבנגב. הפעוטה הובהלה למרפאה מקומית כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה, שם צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירה.

פראמדיק מד"א סעיד אלאפינש סיפר כי "כשהגענו למחברנו לצוות הרפואי. הפעוטה שכבה בחדר הטיפולים כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

חיאת אלעטאונה, הפעוטה שנהרגה מפגיעת רכב בנגב. 21 באוקטובר 2021. באדיבות המשפחה
חיאת אלעטאונה, הפעוטה שנהרגה מפגיעת רכב/באדיבות המשפחה

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מתחילת שנת 2021 נהרגו בתאונות דרכים 40 ילדים, בהם 21 מהחברה הבדואית. אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון, אמרה בתגובה לתאונה הטרגית היום: "ילדים בחברה הבדואית נמצאים בסיכון גבוה לתמותה בתאונה יותר מכל ילד אחר בישראל. זוהי לא גזירת גורל - את מרבית תאונות הילדים ניתן למנוע באמצעות אימוץ התנהגות בטוחה והתאמת התשתיות".

"בשנים האחרונות ארגון בטרם פועל רבות בחברה הבדואית יחד עם הרשות לפיתוח חברתי כלכלי בחברה הבדואית וארגונים חברתיים ועסקיים רבים במטרה להעלות מודעות להתנהגות בטוחה. למרות הצלחת הפרויקטים בשינוי התנהגות, זה לא מספיק ונדרשת השקעה אמיתית בתשתיות והרחבת ההשקעה בהסברה ובחינוך לבטיחות", מסרה סילבינגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully