וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בערבה: בלונים וכרזה בערבית גרמו לבהלה

עודכן לאחרונה: 20.10.2021 / 13:57

התושבים במועצה האזורית הערבה התיכונה נבהלו לראות כרזה תלויה בין בלונים אדומים בעומק השדה באחד המושבים. הקב"ט שהוזעק למקום בדק את האזור החשוד והרגיע - מדובר בכרזה שנתלתה לכבוד קצין צבא מצרים שמת, ולא נשקף חשש לתושבים ולחקלאים

תושבים במועצה האזורית הערבה התיכונה נבהלו לראות כרזה בשפה הערבית, תלויה בין בלונים אדומים, בעומק השדה באחד המושבים. קצין ביטחון המועצה הוזעק למקום, מיהר לבדוק את האזור החשוד, ושמח להרגיע את התושבים כי לא מדובר באיום בטחוני, אלא בכרזה שנתלתה לכבוד קצין צבא מצרים שמת.

כוחות צה"ל שהגיעו למקום ערכו בדיקה בטחונית לבלון, ווידאו שלא נמצא בו שום חומר דליק או חומר נפץ. לאחר הבדיקה אישרו כי לא מדובר בבלון תבערה.

כרזה בשפה הערבית  ובלונים לכבודו של קצין בכיר מצבא מצרים שמת התגלו במועצה אזורית הערבה התיכונה, 20 באוקטובר 2021. ללא, תמונות גולשים
הכרזה שעוררה בהלה/תמונות גולשים, ללא

"אין חשש ולא נשקפת סכנה לתושבים ולחקלאים", מסר לתושבי המועצה האזורית הקב"ט אורי לב, והוסיף כי כוח צה"ל נמצא במקום. לב ציין כי מבדיקה שנערכה במקום עולה כי הבלונים והכרזה, שמקורם במצרים, הם לכבוד קצין בכיר מצבא מצרים שמת - מחמוד עבד אל-גפאר, שנהרג במארב בסיני ב-30 בספטמבר 2020. הקב"ט הדגיש כי אין חשש בטחוני או מגמת טרור באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully