וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 5 שנים מוצלחות: דדי שמחי יסיים את תפקידו כנציב כבאות והצלה

20.10.2021 / 12:00

שמחי יסיים את תפקידו במרץ 2022, לאחר קדנציה בה הביעו גורמים במשרד לביטחון הפנים שביעות רצון רבה ממנו. בין המועמדים להחליפו בתפקיד מתמודדים מספר קצינים במערך הכבאות, ובנוסף קצין צה"ל וקצין שב"ס לשעבר

מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים תומר לוטן החל בהליך הקמת ועדת איתור לבחירת נציב כבאות והצלה במקומו של רב טפסר דדי שמחי, שיסיים קדנציה בת חמש שנים במרץ הקרוב. במשרד לביטחון הפנים מביעים סיפוק רב מתפקודו של שמחי במהלך הקדנציה, וכן מהשינויים שהתחוללו במערך הכבאות מאז ששמחי נכנס לתפקידו, וזאת למרות המלחמות הבלתי פוסקות מול ועד העובדים בארגון.

במשרד לביטחון הפנים בדקו אפשרות להאריך את הקדנציה של שמחי בשנה נוספת, אך הדבר אינו יצא אל הפועל, מאחר ושמחי הביע רצון לסיים את הקדנציה וכן משום שבמצב החוקי הקיים, לא ניתן להאריך אותה. גורם בכיר במשרד לביטחון הפנים העיד על מערכת יחסים טובה מאוד בין השר במשרד עמר בר-לב לבין רב טפסר שמחי, "השר מעריך מאוד את שמחי ופועלו".

דדי שמחי,  נציב כבאות והצלה. ראובן קסטרו
במשרד לביטחון הפנים מביעים סיפוק רב מתפקודו במהלך הקדנציה. שמחי/ראובן קסטרו

על תפקיד נציב כבאות והצלה מתמודדים כעת כמה קצינים מתוך מערך הכבאות. בין המתמודדים: ניזאר פארס, מפקד מחוז צפון בכבאות, אייל כספי, מפקד מחוז מרכז בכבאות, רונן מכטייב, מפקד מחוז דן בכבאות, חזי לוי, מפקד מחוז חוף, צביקה צורן, מפקד המכללה הלאומית לכבאות וטפסר שמוליק פרידמן, מפקד מחוז דרום.

גורמים בכירים במערכת אכיפת החוק מסרו לוואלה! כי גם מחוץ למערכת הכבאות הביעו מספר גורמים את רצונם לקבל את תפקיד הנציב. אחד מהם הוא ראש מטה פיקוד העורף, תת-אלוף איציק בר, שהביע עניין בו. גם שמו של גונדר בדימוס אילן מלכא, שכיהן כראש מטה שירות בתי הסוהר ופרש עם כניסתה של קטי פרי לתפקיד הנציבה, עלה כאפשרות להחליף את שמחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully