וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל הכביש המהיר בגובה נמוך: תיעוד חדש מאסון הכדור הפורח

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 23:50

יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נפל למותו מכדור פורח בכביש 60 בעמק יזרעאל. בתיעוד שהגיע לידי וואלה! ניתן לצפות בצעיר אוחז בידיו, תלוי בין שמיים וארץ. לדברי בעלי החברה שהפעילה את הכדור, הצעיר נתלה על הידיות של הסל מסיבה שטרם התבררה

בווידאו: מעל הכביש המהיר בגובה נמוך: תיעוד חדש מאסון הכדור הפורח/צילום: עידן רחמים

מעל הכביש המהיר, מגובה נמוך, תלוי בידיו - כך מציג תיעוד של אסון הכדור הפורח בעמק יזרעאל שאירע הבוקר (שלישי), בו נפל למותו יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל.

לדברי בעלי חברת "לגעת בשמיים", אלמוג אמיר, הצעיר נתלה על הידיות של הסל מסיבה שטרם התבררה. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי בעלי הכדור הבחינו בצעיר כשהוא נתלה מבחוץ מיד בהמראה, אולם הכדור תפס תאוצה ועלה מהר לגובה. מיד כשהצוות הבחין במתרחש, הם ניסו להנחית את הכדור בצידו השני של הכביש, וניסו להכניס את ההרוג, אך הוא החליק ונפל על הכביש.

יוגב כהן הוא אח צעיר לשלוש אחיות. הוריו הם מוותיקי קיבוץ יזרעאל. בקיבוץ סיפרו כי היה אמור לסיים את העבודה בחברת הכדורים הפורחים והיום היה אמור לחתום על חוזה עבודה באחד מענפי המשק ביזרעאל.

תיעוד אסון הכדור הפורח ממצלמת רכב 19.10. עידן רחמים עפולה, אתר רשמי
בין שמיים לארץ/אתר רשמי, עידן רחמים עפולה

אחת מנוסעות הכדור הפורח שממנו נפל למותו יוגב כהן סיפרה לוואלה! שכהן לא עזב את הסל שבצידי הכדור לאחר שהם התרוממו מהקרקע, וכי היה קשה לנחות בשל קו מתח גבוה. "התחלנו לשמוע צעקות: 'שיכנס לסל' ו-'תחזיק מעמד'. אבל לא ראינו אותו, כי הוא היה בצד המרוחק מאיתנו".

לדבריה, "הוא נפל וראינו את הגופה על הכביש. זה נורא. מוות מיותר. בראש עברו לי התמונות של האנשים באפגניסטן שניתלו על המטוסים ונפלו. זה סוף נוראי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully