וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין בן גביר ליו"ר הרשימה המשותפת עודה: "מחבל, חולה נפש"

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 14:33

ח"כ בן גביר הגיע לבקר מחבל שובת רעב בבית החולים, זאת כדי לבדוק את תנאיו לטענתו. לפתח חדרו של המחבל, התייצב יו"ר הרשימה המשותפת ומנע את כניסתו של הראשון. לאחר דין ודברים ומה שהחל בוויכוח, הידרדר לדחיפות הדדיות מצד השניים. "אני לא נותן לך להיכנס, מחבל"

בווידאו: תיעוד עימות בין עודה לבן גביר מדרדר לאלימות/צילום: עוצמה יהודית

ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית) הגיע היום (שלישי) לבקר מחבל שובת רעב בבית החולים קפלן ברחובות. זאת, כדי "לבדוק מקרוב את תנאי אישפוזו של המחבל קוואסמה". אולם לאחר זמן מה הגיע יו"ר הרשימה המשותפת למקום ועימות פיזי ומילולי פרץ בין השניים.

תחילה הגיע ח"כ בן גביר לבית החולים כדי לבדוק מקרוב לטענתו את "תנאי אישפוזו של המחבל קוואסמה, שהטיפול שמעניקים לו, נעשה כפי שהחוק מחייב ולראות מקרוב את הנס שאדם שלא אכל כמה חודשים ונשאר חי".

העציר המנהלי, פעיל חמאס מוקדד אל קוואסמי ממשפחת חוטפי ורוצחי שלושת הנערי נכנס ליום ה-91 של שביתת הרעב בבית החולים קפלן שברחובות במחאה על מעצרו המנהלי.

בן גביר, איימן עודה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העימות בין השניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר הרשימה המשותפת ששמע על כך, הגיע לבית החולים ומה שהחל בוויכוח החריף לטונים גבוהים. "למה מי אתה אתה שלא תגיד לי להיכנס לשם?", תקף בן גביר את עודה, שהשיב: "אני לא נותן לך להיכנס, מחבל".

לאחר דין ודברים, דחף ח"כ עודה את בן גביר ומיד פרצה מהומה ואזרחים שהיו במקום מיד הפרידו בין השניים.

ח"כ עודה הגיב לתקרית וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי "הטרוריסט המורשע בן גביר ניסה לפגוע במטופל. חסמתי אותו. הכהניזם לא יעבור".

יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי אמר: "אני מגנה בתוקף את האלימות שבה נקט היום ח"כ איימן עודה בבית החולים קפלן כלפי ח"כ בן גביר. הרמת יד של ח"כ על ח"כ אחר היא חצייה של כל הקווים האדומים. הזהרתי לכל אורך הדרך שאם האופוזיציה לא תאפשר את הקמת ועדת האתיקה אנחנו נדרדר מאלימות מילולית לאלימות פיזית כפי שראינו היום. אני קורא לחברי האופוזיציה להתעשת ולאפשר את הקמת ועדת האתיקה כדי שכנסת ישראל תוכל לתפקד באופן ראוי וממלכתי וניתן יהיה לנקוט בסנקציות כנגד מי שמתנהג באופן שלא יאה לחבר בכנסת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully