וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 28 נפל מכדור פורח ומת והגמילה של קווין אליזבת' | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 15:18

ואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: האסון בכדור הפורח והמלכה בגמילה - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: רויטרס וצלמי וואלה!

צעיר בן 25 מאום אל פאחם נורה למוות הבוקר. הצעיר פונה באורח אנוש למרכז הרפואי העמק בעפולה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. מדובר בנרצח ה-105 בחברה הערבית מאז תחילת השנה. מישהו צריך לעצור את המגיפה הזאת.

בית"ר ירושלים הפסידה אתמול 1:0 להפועל תל אביב, אבל זאת הייתה הבעיה הפחות גדולה של המועדון, לאחר שבהפסקת המחצית, אוהדי בית"ר הותקפו באלימות קשה ע"י חברי לה פמיליה וחלקם הובהלו לבית חולים וזה בגלל שהם עודדו את הקשר החדש המוסלמי. בבית"ר הגיבו לאירוע ואמרו כי נחצה אתמול קו אדם.

יוגב כהן, ההרוג מתאונת הכדור פורח. באדיבות המשפחה
ההרוג בנפילה מכדור הפורח, יוגב כהן/באדיבות המשפחה

גבר בשנות ה-20 לחייו נהרג הבוקר לאחר שנפל מכדור פורח ופגע בכביש 60 באזור עפולה נצרת. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי שבסופו קבע את מותו. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי בעלי הכדור הבחינו באיש כשהוא נתלה מבחוץ, אולם הכדור תפס תאוצה ועלה מהר לגובה. הם ניסו להנחית את הכדור בצידו השני של הכביש, אבל הוא החליק ונפל על הכביש. נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול.

כבר ידוע שנים שלקווין אליזבת' יש הרגל קבוע לסיים כל ערב עם קוקטייל מרטיני. אבל עכשיו בהמלצת רופאיה היא תיאלץ להיגמל מהמשקה הלילי על מנת שהיא תגיע כמה שיותר בריאה ללוז האביב העמוס שלה, בו היא תחגוג גם 70 שנה בממלכה. ואני אומרת, אליזבת', את בת 95, את יודעת מה טוב לך! מלכה!.

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully