וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הרצח וההיעדרות בירושלים: המשטרה עצרה 3 חשודים נוספים

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 14:17

השלושה חשודים שלקחו חלק ברצח של מנהל הישיבה אבי אדרי ב-1990 ובהיעדרות של הנער ניסים שטרית ב-1986. מעצרם התאפשר בעקבות התפתחות בחקירה של שלושת החשודים שכבר נעצרו השבוע. גורמים בקהילה של ברלנד חלו להתייעץ עם עורכי דין מחשש שיזומנו לחקירה

בווידאו: מאיר שטרית, אחיו של ניסים שנעלם לפני 35 שנה/מתוך "רב הנסתר", באדיבות כאן 11

המשטרה עצרה הלילה (שלישי) שלושה חשודים נוספים, בחשד למעורבותם במקרי רצח ובהיעדרות של ניסים שטרית ואבי אדרי באזור ירושלים לפני כ-30 שנים. החשודים בשנות ה-60 לחייהם, תושבי ירושלים וחיפה.

מעצרם של החשודים התאפשר בעקבות התפתחות בחקירת שלושת החשודים שנעצרו במסגרת הפרשה בתחילת השבוע. אחד החשודים הוא בנו של שר לשעבר, הנחשב לאחד ממקורביו של הרב ברלנד.

לאחר מעצרם, השלושה הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים, ובהמשך הם יובאו בפני בית המשפט, שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בהתאם להתפתחויות החקירה.

מעצרם של החשודים מצטרף למעצרים שבוצעו ביום ראשון, אז נעצרו שני גברים ואישה מקהילת שובו בנים של הרב ברלנד. לפי החשד, לשלושה היה תפקיד ברצח של אבי אדרי ובהיעלמות הנער ניסים שטרית. עם מעצרם של שלושת החשודים הראשונים, גורמים בקהילה לשעבר ובהווה החלו לפנות ולהתייעץ עם עורכי דין מחשש יש שיוזמנו לחקירה ואף למעצר.

חשודה בפרשת העלמות ורצח בירושלים לפני שלושים שנה, בימ"ש מחוזי ירושלים, 17 באוקטובר 2021. שלו שלום, TPS
חשודה נוספת שנעצרה השבוע/TPS, שלו שלום

בתוך כך, בית המשפט המחוזי בירושלים הורה על קיצור תקופת מעצרה של האישה שנעצרה בתחילת השבוע משבוע לארבעה ימים.

ממשפחתה נמסר: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט לקצר את תקופת המעצר של החשודה. החלטת בית המשפט מדברת בעד עצמה, אין לעצורה מה להסתיר. אנו בטוחים שעם סיום תקופת הארכה, העצורה תשוחרר לביתה".

בחודש ינואר 1986 נעלם ניסים שטרית, צעיר חרדי בן 17 לאחר שקבע להיפגש עם מייק, אדם שנפגש עם שטרית וחבריו שבוע קודם לכן. לפי עדויות ופרסומים באותה תקופה, שטרית הותקף באלימות קודם לכן על ידי משמרות הצניעות שפעלו באותה עת ברחוב החרדי. הניסיונות במהלך השנים לאתר את מייק, הגבר האלמוני, נקלעו למבוי סתום.

גופתו של אבי אדרי אותרה בשנת 1990. אדרי היה מנהל ישיבה בירושלים וגופתו נמצאה מוטלת ביער. שני הגברים חשודים במעורבות בשני המקרים, בעוד האישה חשודה כי ניסתה לפתות את הנער לבקשת המעורבים בהיעלמותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully