וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו בן ה-69 משחזר את פגיעת החזיר אמש בחיפה: "רץ לעברי באמוק"

עודכן לאחרונה: 18.10.2021 / 14:15

ממיטתו בבית החולים רמב"ם בעיר, כשהוא חבול בראשו ובגפיו, סיפר דודו סוחוי כי הוא יצא לטייל ליד הבית ולפתע ראה חזיר שהתחיל לרוץ לכיוונו. לדבריו, החזיר פגע בו ברגל והפיל אותו לרצפה. "שמתי את היד להגנה כדי לא להיפגע בפרצוף", שיחזר והוסיף כי "הפציעה מאוד קשה"

בווידאו: קורבן תקיפת החזיר משחזר את האירוע/צילום: יואב איתיאל, עריכה: טל רזניק

דודו סוחוי בן ה-69, שהותקף אמש על ידי חזיר בר בחיפה ונחבל בגפיו ובראשו, אמר היום (שני) ממיטת אשפוזו ברמב"ם כי הוא "מאוד שמח שאני יושב, אבל השיקום יהיה ארוך מאוד".

סוחוי תיאר את רגעי האימה שעברו עליו במהלך האירוע: "באזור השעה תשע יצאתי לטייל ליד הבית ברחוב הפרחים. אחרי כ-150 מטר חזיר ענק התחיל לרוץ. הוא בהתחלה היה רגוע, הוא התחיל לרוץ, אני הייתי במרחק של 30 מטר ממנו".

"החזיר התחיל לרוץ באמוק בדיוק לכיוון השני של ההליכה שלו, הוא פגע בי בול קדימה ברגל, נפלתי ושמתי את היד להגנה כדי לא להיפגע בפרצוף", המשיך סוחוי. "נשכבתי על הרצפה והייתי בהכרה מלאה ותפקוד מלא, יכולתי לדבר. ביקשתי שיזמינו אמבולנס. הזמינו אמבולנס וכעבור כמה דקות הגיע פרמדיק על אופנוע, אחר כך אמבולנס והתחיל הטיפול והגעתי לרמב"ם".

חזירי בר משוטטים בחיפה 14 במרץ 2021. שלומי גבאי
חזיר בחיפה/שלומי גבאי

סוחוי סיפר כי "איתרו אצלי שבר ואיתרו שבר פתוח גדול שמחייב ניתוח. הבוקר עליתי למחלקה וזה סוף הסיפור. אני במחלקה ומקבל יחס נהדר. אני מאוד שמח שאני יושב אבל הפציעה מאוד קשה והשיקום יהיה ארוך מאוד".

סוחוי, שירת כסגן-אלוף בפיקוד העורף ושימש כראש זירת חיפה.

ביולי האחרון התפרסם דוח של אוניברסיטת חיפה, שמצא כי מרבית תושבי העיר חשים כי סוגיית חזירי הבר היא הדחופה ביותר מבין הסוגיות שהעירייה צריכה לטפל בהן, כש-73% מהם סבורים כי טיפול העירייה בנושא טעון שיפור.

  • עוד באותו נושא:
  • חזיר
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully