וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיל המתקדם של סין שהקיף את כדור הארץ והאישה הגבוהה בעולם

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 13:13

ואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: התו ירוק מהיום רק בברקוד והאישה הגבוהה בעולם - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: רויטרס, דוברות משטרת ישראל וצלמי וואלה!

האכיפה של התו הירוק החדש החלה, סין ביצעה ניסוי ושיגרה טיל על קולי מתקדם, צעירה מטורקיה זכתה בתואר האישה הגבוהה ביותר בעולם, וחוק חדש בקליפורניה מחייב בתי ספר לצייד את חדרי השירותים במוצרים היגיינים לזמן הווסת בחינם - וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל עם החדשות המסעירות של היום.

החל מהיום ייאכף התו הירוק החדש בסריקת ברקוד, והתו הישן יוצא משימוש. כניסה למקומות המחייבים תו ירוק תותר מעתה רק לאחר סריקת הברקוד על גבי התו החדש. לפי התקנה החדשה, על בעל העסק לסרוק את הברקוד ולא להסתפק בהצהרת המבקר, כך שהאפשרות לזיופים תצומצם.

סין שיגרה טיל על-קולי מתקדם בניסוי שנערך בחודש שעבר. חשיפת הניסוי התרחשה לאחר תקופה של מתיחות מתגברת בין סין לארצות הברית ובעלות בריתה. הטיל הקיף את כדור הארץ לפני שפגע במטרה המיועדת. על אף שהטיל פספס את המטרה בסופו של דבר, גורמים המעורים בנושא אומרים כי סין רשמה "התקדמות מדהימה" בפיתוח כלי הנשק של העתיד, דבר שעלול לגרום לאי-יציבות עולמית.

רומייסה גלאגי היא האישה הגבוהה ביותר בעולם. הצעירה הטורקיה סובלת מתסמונת נדירה ששינתה את המבנה האנטומי שלה, והוכרזה בשל כך בתואר האישה הגבוהה בעולם. גלאגי מתנשאת לגובה של 2.15 מטר, וב-2014, כשהיתה בת 18, הוכרזה כ"הנערה המתבגרת הכי גבוהה בעולם". בנוסף, קיבלה גלאגי החלטה להשתמש בתסמונת הנדירה כדי להעלות את המודעות למצבים רפואיים חריגים.

חוק חדש בקליפורניה קובע כי החל מהשנה הבאה בתי ספר ציבוריים ומכללות בקליפורניה, יחויבו לצייד את חדרי השירותים שלהם במוצרים המיועדים לזמן הווסת ללא תשלום, לטובת התלמידות והסטודנטיות. זאת לאחר שהכירו בצרכיה הביולוגיים של חצי מהאוכלוסיה באמצעות עדיפות לגישה חופשית למוצרים אלה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully