וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של הרופא בן ה-64 החשוד באונס ילדות הוארך בחמישה ימים

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 18:22

פרופ' אריה לוין, מנהל היחידה הבכיר בביה"ח וולפסון, נעצר בחשד לאינוס ומעשים מגונים במטופלות, חלקן ילדות במחלקה אותה ניהל. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בתל אביב. עד כה מספר התלונות נגדו עומד על 15

בווידאו: הארכת מעצר לפרופ' אריה לוין החשוד בעבירות מין ב-10 מטופלות/צילום: ניב אהרונסון

מעצרו של פרופ' אריה לוין בן ה-64, החשוד שנעצר על ידי המשטרה לפני כשבועיים, בחשד לאינוס ומעשים מגונים במטופלות, חלקן ילדות, הוארך היום (ראשון) בחמישה ימים בבית משפט השלום בתל אביב. עד כה מספר התלונות נגדו עומד על 15.

לוין הוא מנהל היחידה לגסטרואנטרולוגיה ותזונה במחלקת ילדים בבית החולים וולפסון בחולון, והוא ידוע כאחד החוקרים המובילים בעולם למחלות מעי דלקתיות. הוא אף פיתח דיאטה משלו לטיפול בחולי קרוהן, שרבים בארץ משתמשים בה.

לוין מכחיש את החשדות נגדו, לפיהם אנס ילדה במחלקה אותה הוא מנהל בבית החולים וולפסון. "כל מה שעשיתי היה לצורך הליך רפואי, ובמסגרת הליך רפואי. אני מכחיש כל ניסיון לפגיעה מינית", טען הרופא בחקירתו בזמן שהחוקרים הטיחו בו את התלונות נגדו. בנוסף, הוא חשוד כי ביצע מעשים מגונים בנערות ונשים נוספות לאורך העשור האחרון.

פרופ' אריה לוין, החשוד באונס, במהלך הארכת מעצרו בבית משפט השלום, ת"א 4 באוקטובר 2021. לירן לוי
15 תלונות עד כה. לוין/לירן לוי

לוין, תושב המרכז, נעצר לפני עשרה ימים, ויום לאחר מכן פרטיו הותרו לפרסום. בדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט הסביר סנגורו כי אופי הבדיקה הוא נושא ששנוי במחלוקת, וכי קיים ויכוח בין רופאים שמאמינים באבחנה כוללנית. לוין מצידו ממשיך להחזיק בעמדה שביצע פעולות רפואיות, אך עם זאת ציין כי הפסיק להשתמש בהן. המשטרה מצידה סבורה שפעולות אלו הן עבירת מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully