וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב המשטרה על האמירה של סמוטריץ': "לא שווה התייחסות, מאדם אחר הייתי נעלב"

עודכן לאחרונה: 16.10.2021 / 18:58

ניצב ג'מאל חכרוש, הממונה על סיכול הפשיעה ביישובים הערביים, אמר באירוע שבתרבות שהאמירה של הח"כ ממפלגת הציונות הדתית לא "ריגשה" אותו, וכי "היום הוא נגד ערבים, ומחר נגדך". ברביעי אמר סמוטריץ' בכנסת לח"כים הערבים: "אתם פה בטעות כי בן גוריון לא גמר את העבודה"

בווידאו: ניצב ג'מאל חכרוש על סמוטריץ': "לא שווה התייחסות, מאדם אחר הייתי נעלב"/מערכת וואלה!

ניצב ג'מאל חכרוש, הממונה על סיכול הפשיעה ביישובים הערביים במשטרת ישראל, אמר היום (שבת) כי האמירה של ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית) על הציבור הערבי וחברי הכנסת הערביים "לא שווה התייחסות". עוד אמר על סמטריץ' כי "מאדם אחר הייתי נעלב". את הדברים אמר חכרוש לרועי כץ במסגרת אירוע שבתרבות בבאר שבע.

ביום רביעי אמר סמוטריץ' במליאת הכנסת לחברי הכנסת הערבים "אתם פה בטעות כי בן גוריון לא גמר את העבודה ב-48". כשחכרוש נשאל על האמירה הזו, הוא אמר כי "כל אמירה שנאמרת עדיף לפעמים לבדוק מי אמר אותה, וכשמגלים מי אמר אותה - לפעמים לא שווה להתייחס אליה".

ניצב ג'מאל חכרוש בשבת תרבות, ב"ש, 16 באוקטובר 2021. דוברות עיריית באר שבע, אתר רשמי
האמירה של סמוטריץ' "לא שווה התייחסות". חכרוש, היום/אתר רשמי, דוברות עיריית באר שבע
בצלאל סמוטריץ'
 12 באוקטובר 2021. ראובן קסטרו
אמר לח"כים הערבים "אתם פה בטעות כי בן גוריון לא גמר את העבודה ב-48". סמוטריץ'/ראובן קסטרו

לדברי חכרוש, הוא לא "התרגש" מהאמירה, וציין כי "מאדם אחר הייתי נעלב", אך לא מסמוטריץ'. "האם זו אמירה ראשונה שלו? לא ראשונה ולא שנייה. היום נגד ערבים ומחר נגדך יהיה", אמר חכרוש.

במהלך האירוע חכרוש התייחס גם לכך שלראשונה ישנה מפלגה ערבית בקואליציה, ואמר כי ההחלטה של רע"ם להצטרף הייתה "החלטה אמיצה בעיניהם, שינצלו את התקופה הזאתי כדי לעשות את השינוי, שינוי שהוא נדרש". כשנשאל על האפשרות שכניסתן של מפלגות ערביות נוספות לקואליציה תוביל לשינויים עבור הציבור הערבי, אמר חכרוש "זה ברור לי, השותפות תמיד מביאה תוצאה יותר טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully