וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבים וראשי רשויות הפגינו בחדרה נגד העתקת שדה תעופה בסמוך לעיר: "יש חלופות"

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 23:54

המפגינים מחאו כנגד הודעת משרד התחבורה כי בכוונתו להעתיק את שדה התעופה האזרחי מהרצליה למיקום סמוך לחדרה. עוד לפני ההפגנה, שרת התחבורה מיכאלי קיימה במקום סיור ואמרה: "נשקול את מכלול השיקולים"

בווידאו: תושבים וראשי רשויות מפגינים בחדרה נגד הקמת שדה תעופה/צילום: ברק כהן

תושבים וראשי רשויות בצפון הפגינו היום (חמישי) בחדרה על כוונת משרד התחבורה להעתיק את שדה התעופה האזרחי מהרצליה למיקום סמוך לעיר. בין המשתתפים במחאה ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן, ראש מועצת פרדס חנה-כרכור הגר פרי יגור וראש היישוב אליכין עזורי שרוני.

שרת התחבורה מרב מיכאלי קיימה היום מפגש בנושא וביקרה את הממשלה הקודמת. "ההחלטה שהתקבלה בממשלה הקודמת על סגירת שדה התעופה בהרצליה השאירה את ישראל בפער בכל הנוגע לתעופה האזרחית, ואנחנו נדרשות לתת פתרונות ולהקים שדה תעופה חדש".

הפגנה בכניסה לעיר חדרה נגת הקמת שדה תעופה בעיר 14 באוקטובר 2021. שלומי גבאי
ההפגנה בחדרה, הערב/שלומי גבאי

מיכאלי הוסיפה כי "התעופה האזרחית שלנו נמצאת במשבר". לטענתה, יותר מדי החלטות רעות התקבלו בשנים האחרונות והובילו אותה לצמצום קשה, שפוגע הלכה למעשה בנכס אסטרטגי-לאומי למדינת ישראל.

"אנחנו נדרשות לתת פתרונות ולהקים שדה תעופה חדש, כזה שיאפשר את שיקום התעופה האזרחית, ושלא יפגע בטבע וישפיע במינימום על מרקם החיים של התושבות והתושבים באזור בו יוקם. נשקול את מכלול השיקולים - מצד האזרחיות והאזרחים ואיכות חייהם, מצד ראשי הרשויות כמייצגי ומייצגות הציבור וכמובן מצד גורמי המקצוע שביצעו עבודה נרחבת באשר לקביעת מיקום השדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully