וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הלוחם בראל שמואלי: "מצפים שמדינת ישראל תבוא חשבון עם המחבל"

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 8:24

לאחר שפורסם כי חמאס שחרר ממעצר הגנתי את פעיל הג'יהאד האסלאמי שירה למוות לפני כחודש וחצי בבראל חדריה שמואלי על גדר הגבול, קראה משפחתו לממשלה לנסות ולאתר אותו. "בימים שאנחנו מנסים לחזור לחיים התעוררנו הבוקר לכותרת כואבת"

בווידאו: נשיא המדינה מארח את חבריו לפלוגה של בראל חדריה שמואלי/צילום: אבי קנר, גרגורי באדו/ לע"מ

הילה שמואלי, אחותו של בראל חדריה, שנהרג מירי פלסטיני חמוש בגבול עזה לפני כחודש וחצי, הגיבה הבוקר (רביעי) על שחרורו ממעצר על ידי חמאס, ואמרה כי במשפחה "מצפים שמדינת ישראל תבוא חשבון עם הרוצח של בראל, יהיה אשר יהיה מקום מחבואו, זאת ללא שום שיקול זר ויפה שעה אחת קודם". "בימים שאנחנו מנסים לחזור לחיים התעוררנו הבוקר לכותרת כואבת".

הבוקר פורסם בוואינט כי המחבל, פעיל הג'יהאד האסלאמי שירה למוות בשמואלי דרך חרך בגדר הגבול, שהה במעצר הגנתי במתקני חמאס מאז התקרית, אך הבוקר נודע כי שוחרר.

סמ"ר בראל חדריה שמואלי. באדיבות המשפחה
בראל חדריה שמואלי/באדיבות המשפחה

"בימים שאנחנו מנסים לחזור לחיים התעוררנו הבוקר לכותרת כואבת", אמרה הילה, "אנו ממתינים לקבל את התחקיר המלא של צה"ל על האירוע, שישקף באופן מלא את הההערכות לאירוע, התגובה בזמן אמת להפרות הסדר והפינוי הרפואי. אנחנו חשים שיש יותר מדי שאלות מטרידות שנותרו פתוחות וצה"ל לא ממהר להשיב עליהם. כל תחקיר שאינו תחקיר עמוק, יסודי ואמיץ - הוא פגיעה קשה בנו כמשפחה שכולה, מכתים את זכרו של בראל שהקריב חייו למען המדינה ועלול להביא למחדל הבא".

בחודש אוגוסט, נפצע שמואלי אנושות מהירי דרך החרך בגדר בגבול עזה, במהלך עימותים במקום. לאחר תשעה ימי אשפוז והחמרה במצבו נקבע מותו.

  • עוד באותו נושא:
  • חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully