וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם מג"ב נפצע בינוני בפיגוע דריסה סמוך לקלנדיה, המחבל נעצר

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 7:26

האירוע התרחש בעת שלוחמי מג"ב פינו מבנה לא חוקי סמוך למחסום. הלוחמים ירו לעבר הרכב הפלסטיני שהאיץ לעבר הלוחם ועצרו את המחבל. מפקד מחוז ירושלים: "הפיגוע מהווה תזכורת נוספת לאיומים הקיימים בכל פעילות מבצעית. התגובה המהירה מנעה פגיעה נוספת"

לוחם מג"ב נפצע בינוני בפיגוע דריסה סמוך למחסום קלנדיה/דוברות משטרת ישראל

לוחם מג"ב כבן 20 נפצע בינוני-קל הלילה (חמישי) בפיגוע דריסה סמוך למחסום קלנדיה. הפצוע פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשהוא בהכרה מלאה, עם חבלות בראש ובבטן. המחבל נוטרל ונעצר על ידי כוחות מג"ב כשמצבו קל.

האירוע התרחש בעת שלוחמי מג"ב והמנהל האזרחי פינו מבנים לא חוקיים סמוך למחסום, באזור כיכר המושבעים. בעת הפינוי, רכב פלסטיני האיץ לעבר הלוחם ודרס אותו. לוחמי מג"ב ירו לעבר הרכב שהמחבל ניסה להימלט באמצעותו. בעקבות הירי פגע המחבל עם רכבו בקיר.

הלוחמים עצרו את המחבל, בן 22 תושב קלקיליה ולאחר חקירה ראשונית במשמר הגבול הוא הועבר לחקירת שב"כ.

לוחם מג"ב נפצע בינוני בפיגוע דריסה סמוך לקלנדיה, 14 באוקטובר 2021. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע, הלילה/דוברות משטרת ישראל
לוחם מג"ב נפצע בינוני בפיגוע דריסה סמוך לקלנדיה, המחבל נעצר, 14 באוקטובר 2021. דוברות משטרת ישראל
לוחמים ירו לעבר המחבל, שניסה להימלט/דוברות משטרת ישראל

חובשת מד"א, יפית בן שמשון והפרמדיק אביאל דיין, סיפרו: "חברנו לכוח משטרה במחסום, הם הובילו אותנו למקום האירוע בסמוך, ראינו צעיר כבן 20 על הכביש, חבריו העניקו לו טיפול וחבשו אותו". צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי בשטח ופינה אותו לבית החולים.

לוחם מג"ב נפצע בינוני בפיגוע דריסה סמוך לקלנדיה, 14 באוקטובר 2021. דוברות משטרת ישראל
הערכת מצב בסמוך לזירה, הלילה/דוברות משטרת ישראל

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, קיים הערכת מצב בסמוך לזירת פיגוע הדריסה. בסיומה, אמר למפקדים כי הפיגוע "מהווה תזכורת נוספת לאיומים הקיימים בכל פעילות מבצעית ובכל תא שטח שבו אנו פועלים. הדריכות המבצעית והתגובה המהירה והנחושה שלנו, היא המפתח לנטרל כל איום באופן מידי ולמנוע פגיעה בחיי אדם".

"גם במקרה הזה", המשיך, "התגובה המהירה והפריסה המבצעית של הלוחמים בשטח מנעה פגיעה בלוחמים נוספים והובילה לסיום מהיר של האירוע ולנטרול המחבל. עלינו להמשיך לפעול בנחישות מול כל ניסיון לפגוע בכוחותינו או בחייהם של אזרחי ישראל".

סגן מפקד משמר הגבול, תת-ניצב בריק יצחק אמר ללוחמים כי הם פעלו כפי שמצופה מהם. "מיד שזיהיתם כי מדובר בפיגוע דריסה הגבתם בצורה מקצועית ונחושה תוך חתירה למגע, שהביאה בסופו של דבר לעצירת הרכב ולתפיסתו של המחבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully