וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: "חייל נהרג בתקיפה ישראלית באזור תדמור"

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 11:12

משרד ההגנה בדמשק אמר כי 6 חיילים נפצעו בתקיפה במחוז חומס, שבה נפגע מגדל תקשורת. לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, התקיפה - השנייה בתוך שבוע המיוחסת לישראל - כוונה נגד הבסיס האווירי T4 ו-4 אנשים נהרגו

בווידאו: דיווח בסוריה על תקיפה ישראלית אווירית באזור חומס/ללא קרדיט

חייל סורי נהרג ועוד שלושה נוספים נפצעו הלילה (חמישי) בתקיפה אווירית של ישראל באזור תדמור שבמחוז חומס - כך נמסר ממשרד ההגנה בדמשק. לפי ההודעה, המתקפה אירעה בשעה 23:34 והיא פגעה במגדל תקשורת וגרמה לנזקים. סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א דיווחה כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו וניסו ליירט טילים ששוגרו מאזור א-תנף שבגבול עם עיראק.

לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, ישראל תקפה יעדים של המיליציות השיעיות בבסיס האווירי T4 וארבעה אנשים נהרגו. הבסיס, שהותקף כמה פעמים בשנים האחרונות, היה גם המטרה בתקיפה נוספת שיוחסה לישראל ביום שישי.

ביום שישי דיווחה התקשורת הסורית הרשמית כי מערכות ההגנה האוויריות יירטו טילים ששיגרה ישראל בשמי חומס. עוד דווח כי במהלך התקיפה נפצעו שישה חיילים סורים ונגרם נזק.

דיווח בסוריה: תקיפה ישראלית אווירית באזור חומס, 22 ביולי 2021. ללא קרדיט, צילום מסך
תקיפה שנייה בתוך פחות משבוע/צילום מסך, ללא קרדיט

בישראל לא הגיבו על הדיווחים האחרונים, שמגיעים על רקע המתיחות הגוברת בינה לבין איראן. לאורך מלחמת האזרחים בסוריה, ישראל תקפה מאות יעדים במדינה כדי לבלום את התבססות איראן והעברת כלי נשק מתקדמים לידי חיזבאללה בלבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully