וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית חמורה בבנימין: 2 חיילים הותקפו בגז פלפל שהותז לעברם על ידי מתנחל

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 0:40

קצין וחייל נפצעו באורח קל בתקיפה, וקיבלו טיפול רפואי במקום. האירוע התרחש לאחר שהשניים הוקפצו להתנחלות עדי עד בעקבות דיווח על פשיעה לאומנית, במסגרתה מתנחלים הציתו וכרתו עצי זית. כוכבי: "מגנה את אירועי העבריינות והאלימות החוזרים נגד כוחות הביטחון"

בווידאו:2 חיילים הותקפו בגז פלפל על ידי מתנחל בבנימין/צילום: אריק אשרמן

שני חיילי צה"ל נפצעו היום (רביעי) באורח קל כתוצאה מגז פלפל שהותז לעברם על ידי מתנחל סמוך להתנחלות עדי עד שבבנימין. השניים קיבלו טיפול רפואי במקום. מצה"ל נמסר כי המקרה יועבר להמשך טיפול של המשטרה.

מדובר צה"ל נמסר כי התקרית אירעה לאחר שנציגי מנהלת התיאום והקישור (מת"ק) רמאללה, בהם הקצין והחייל, הוקפצו למקום בעקבות דיווח של פלסטיני על פשיעה לאומנית, במסגרתה מתנחלים הציתו וכרתו עצי זית במהלך היממה האחרונה.

הרמטכ"ל אביב כוכבי גינה את האירוע ואמר כי "עבריינות כנגד חיילי צה"ל מצד אזרחים היא בלתי נסבלת ומחייבת מיצוי דין מהיר ומחמיר. אני מגבה את פעולתם החשובה של החיילים לשמירה על הביטחון".

2 חיילים הותקפו בגז פלפל שהותז לעברם על ידי מתנחל בבנימין. 13 באוקטובר 2021. אריק אשרמן, אתר רשמי
זירת האירוע בבנימין, היום/אתר רשמי, אריק אשרמן

יו"ר ארגון תורת צדק אריק אשרמן אמר כי: "חקלאי מהכפר אל מועייר שהיה עד לאירוע הצתה של עצי זית מצד אנשים שהגיעו מעדי עד, ביקש לדבר עם קצין מת"ק על מה שהוא ראה, בעודם משוחחים הגיעו כעשרה אנשים מהמאחז לקצין וצעקו עליו - 'למה הכנסתם אותו לשטח שלנו?'. בתגובה הקצין אמר לחקאלי שיברח משם, אבל הם התחילו לרסס אותו ואת החיילים. בשלב זה החיילים נכנסו לרכב וברחו משם". לדבריו, עד כה נכרתו כ-240 עצים.

האירוע מצטרף למקרה שאירע לפני יומיים בו מתנחלים תקפו כוח מג"ב סמוך להתנחלות יצהר, ופצעו את אחד השוטרים באורח קל. הלוחמים הגיעו לפנות אוהל שהוקם בשטח צבאי סגור סמוך להתנחלות, ובתגובה השליכו המתנחלים אבנים ובקבוקי צבע לעברם. אחת האבנים ניפצה חלון ניידת, ופצעה שוטר, שנפגע מרסיסי הזכוכית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully