וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני בן 4 נפצע מיידוי אבנים של מתנחלים בעימותים ליד חברון

עודכן לאחרונה: 28.9.2021 / 23:32

במהלך העימותים עם המתנחלים רעולי הפנים נפצע פלסטיני נוסף ונגרם נזק לרכוש וכלי רכב פלסטינים. אחד המתנחלים נעצר בגין יידוי אבנים. גבר פלסטיני נעצר בגין תקיפת חיילים. ארגון תג מאיר: "אובדן שליטה מוחלט של כוחות הביטחון"

בווידאו: מתנחלים יידו אבנים בדרום הר חברון, פלסטיני בן 4 נפצע/מערכת וואלה!

מתנחלים ממאחזים בדרום הר חברון יידו היום (שלישי) אבנים לעבר פלסטינים תושבי הכפר אל-מופקרה. שני פלסטינים נפצעו באורח בינוני וקל, בהם ילד כבן ארבע, שנפגע בראשו מיידוי אבנים. הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים סורוקה בבאר שבע. נזק נגרם לרכוש וכלי רכב פלסטינים.

כוח צה"ל פיזר את המשתתפים, כשבמהלך הפיזור נעצר אחד המתנחלים בגין יידוי אבנים. כמו כן, נעצר פלסטיני בגין תקיפת חיילים. השניים הובאו לחקירה בתחנת חברון. עם הגעת כוחות משטרה למקום הצדדים התפזרו. כוחות בילוש, יס"מ, וזיהוי פלילי שהגיעו למקום ניסו לאתר מעורבים נוספים שתועדו, ולהביאם לחקירה.

מתנחלים יידו אבנים בדרום הר חברון: פלסטיני בן 4 נפצע 28.09.21. ללא, מערכת וואלה!
"קוראים לכוחות הביטחון לפעול במהירות נגד האחראים". המתנחלים רעולי הפנים, היום/מערכת וואלה!, ללא

שר הבריאות ניצן הורוביץ גינה את "ההשתוללות האלימה של פורעי החוק בלתי נסבלת. אנחנו נעצור אותה".

מארגון תג מאיר נמסר כי "ההתפרעות האלימה של עשרות פורעים יהודים בדרום חברון במהלך שמחת תורה, שכללה יידוי אבנים שגרם לפציעה חמורה של ילד פלסטיני בן 4, מעידה על אובדן שליטה מוחלט של כוחות הביטחון בשטח. אנחנו קוראים לצה"ל, למשטרה ולשב"כ לפעול במהירות ובנחישות כנגד האחראים להתפרעות, לפני שההפקרות תגבה מחיר בחיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully