וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשודים תקפו שני חיילים וניסו לחטוף נשק במצפה רמון; 2 נעצרו

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 18:42

מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי במקום התפתחה קטטה בין חיילים לחשודים, במהלכה נעשה ניסיון לחטיפת נשק של אחד הלוחמים. בתגובה ירה החייל באוויר והבריח את החשודים, שמאוחר יותר נעצרו. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

חשודים תקפו היום (רביעי) שני חיילים בתחנת דלק במצפה רמון. מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי ניסו לחטוף את נשקו של אחד החיילים, שבתגובה ירה באוויר והבריח אותם. בעקבות האירוע פתחה המשטרה בחקירה.

מפרטים ראשוניים שנמסרו עולה כי החשודים תקפו את שני החיילים לאחר שהתפתח ביניהם עימות מילולי ופיזי, סמוך לרכבם של החיילים ששהו בתחנת הדלק. במהלך העימות ניסו החשודים לחטוף את הנשק, והירי באוויר על ידי אחד הלוחמים מנע מהם לעשות זאת.

שוטרים מתחנת דימונה שהגיעו למקום עיכבו לחקירה את החייל ושני מעורבים נוספים. הרקע והנסיבות נחקרים בשיתוף מצ"ח.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
החייל ירה באוויר במהלך קטטה עם אזרח/דוברות משטרת ישראל

ברקע לאירוע זה, מאות בני אדם מפגינים הערב בבאר שבע נגד הפשיעה בנגב, תחת הכותרת "הנגב מדמם: מחאת האזרחים", וקוראים להשבת הביטחון לאזור. ההפגנה מגיעה בעקבות פרסום הנתונים על הפשיעה המשתוללת במחוז הדרום, לפיהם כמעט רבע מעבירות האלימות במדינה מתרחשות שם, וכן כי בשנה שעברה נפתחו במחוז יותר חקירות מבכל מחוז אחר. בין אירועי הפשיעה האחרונים, ביום שבת, המשטרה עצרה נער בן 15 ביישוב חורה, כשברשותו אקדח מסוג גלוק ושתי מחסניות עם כדורים. זאת, לאחר שהמשטרה הוזעקה ליישוב כשקיבלה דיווחים על שמיעת קולות ירי, ושוטרים שתפסו את הנער במקום ערכו עליו חיפוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully