וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין בכלא צלמון: הקצין איים שידאג "להעביר מסר" - והאסיר הותקף במים רותחים

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 17:12

בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! נשמע מוניב קזאילה, קצין המודיעין של כלא צלמון, מאיים לכאורה על האסיר מאור נתן, לאחר ששוחח על כך שקיים יחסי מין עם הסוהרת. סנגורו של נתן טוען כי כעבור כמה ימים הוא הותקף על ידי אסיר אחר ששפך עליו מים רותחים. "התנהג כמו ארגון פשע"

בווידאו: ההקלטה המפלילה של קצין המודיעין החשוד בפרשה בכלא צלמון/קרדיט: לירן לוי, מערכת וואלה! עריכה: ליר שפיגלר

קצין המודיעין של כלא צלמון, מוניב קזאילה, ביקש להעביר מסר מאיים לכאורה לאסיר מאור נתן, שקיים יחסי מין עם הסוהרת החשודה בפרשה - כך ניתן לשמוע בהקלטה שנחשפה בתחילת השבוע בוואלה!. בשיחה עם סוהר שהתקשר לדווח לקזאילה על כך ששמע מהאסיר שקיים יחסי מין עם הסוהרת, נתן לה כסף וקנה לה מתנות רבות, נשמע קצין המודיעין אומר: "בן זונה, ממשיך להפיץ אותה שמועה הכלב, לא לומד. תגיד לו לבן זונה הזה שהוא מדבר שטויות, בסוף באמת הוא יסתבך". קזאילה אף מוסיף ומאיים לכאורה על נתן: "הוא יירגע. בסוף הוא יקבל מסר הוא יירגע".

לוואלה! נודע כי ימים ספורים לאחר שקזאילה איים לכאורה שידאג "להעביר מסר" לאסיר, נפגע האסיר נתן בבית הסוהר. בעתירה שהגיש נתן לבית משפט השלום בראשון לציון בדצמבר האחרון, טען פרקליטו של נתן, עו"ד אדם אבישר כי נתן הותקף במפתיע על ידי אסיר אחר ששפך עליו מים רותחים כששהה בכלא שאטה. "עקב התפוצצת פרשת הסוהרת שחשודה בקיום יחסים עם שני אסירים, הוחלט להעבירו מכלא צלמון לכלא שאטה".

עוד טען עו"ד אבישר כי שמונה סוהרים היכו את נתן והפעילו לדבריו כוח בלתי סביר נגדו. הפרקליט מייחס את התקיפות האלימות נגד מרשו לאיומים של קצין המודיעין קזאילה כפי שנחשף בהקלטה.

האסיר מאור נתן. אתר רשמי, מערכת וואלה!
הותקף על ידי אסיר אחר במים רותחים. מאור נתן/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בשיחה עם וואלה! אמר עו"ד אבישר כי "ההקלטה שנחשפה והייתה קבורה עמוק בחומר הראיות, לא בכדי, מוכיחה ללא כל צל של ספק את מה שמרשי ואני טענו מהרגע הראשון, ששב"ס סימנו את מרשי בתור מטרה וקצין המודיעין ושב"ס כאחד התנהגו כמו ארגון פשע על מנת להעביר 'מסר' מרתיע למרשי שהוכה, נחבל ונשרף בכוונת מכוון בהיותו תחת פיקוח שב"ס".

עו"ד אבישר אף טען כי בית המשפט לא התייחס ברצינות לעתירה שהגיש. "צר לי שבית המשפט התעלם מהסכנה הנשקפת למרשי והמשיך להעמידו בסכנת חיים. התלונה שהוגשה למשטרה ליחידה הארצית לחקירות סוהרים לא טופלה עד היום, חרף בקשות חוזרות ונשנות ליחידה החוקרת למצות את הדין עם הסוהרים ובפרט עם קצין המודיעין, שהתנהגו כאחרוני העבריינים".

עוד בוואלה!

"טיפלנו בזה, הוא מדבר שטויות": כך טויחה פרשת המין בכלא צלמון | האזינו

לכתבה המלאה
הסוהרת שנחשדת שקיימה יחסי מין עם אסירים וסגל בכיר. ללא, עיבוד תמונה
הסוהרת החשודה שקיימה יחסי מין עם אסירים/עיבוד תמונה, ללא

לוואלה! נודע כי מחומר החקירה במשטרה עולה כי קצין המודיעין קזיאלה טייח לכאורה דיווחים ותלונות שהגיעו בקשר לסוהרת. קזאילה מסר בחקירותיו גרסאות סותרות. במהלך החקירה הכחיש קיום קשר אישי עם הסוהרת. עם זאת, חומר החקירה מעלה כי הוא נהג לשלוח לה עשרות הודעות אהבה וקנאה בווטסאפ. קזאילה אף הודה בחקירה שמחק התכתבויות עם הסוהרת לאחר חשיפת הפרשה, ושהתקשר אליה כמה פעמים מהווטסאפ, לאחר שנחשף בוואלה! שננעלה עם שני אסירים בתא.

קזאילה, שפוטר משב"ס וממתין להחלטה על הגשת כתב אישום בעניינו, הכחיש את הדברים ומסר בתגובה: "כל מטרת הפרסום היא הסטת דעת הציבור מהמחדל המחריד של הבריחה מגלבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully