וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן לקראת העברת התקציב: "הממשלה מתפקדת, אין מאבקים כמו אצל נתניהו"

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 11:26

שר האוצר עקץ את יו"ר האופוזיציה בוועידת העשור של ג'רוזלם פוסט בירושלים. "נותנים גיבוי לכל שר בתחומו", אמר ברקע סערת אלעזר שטרן. על התמודדות לראשות הממשלה: "אחרי התקציבה נסתכל מסביב ונעשה הערכות"

שידור חי מוועידת ג'רוזלם פוסט

LIVE

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס היום (שלישי) להעברת התקציב ולמחלוקות הקואליציה בוועידת העשור של ג'רוזלם פוסט. בכנס השנתי, בו משתתפים בכירים בפוליטיקה ובמגזר הפרטי, אמר כי השרים ימשיכו לגבות אחד את השני, וטען כי המצב הכלכלי השתפר בעקבות החלטות הממשלה בקורונה.

"הממשלה מתפקדת, זה מה שחשוב. אין מאבקים בלתי פוסקים, אין עימותים פנימיים כמו שאנחנו היינו רגילים מתקופת נתניהו. פוליטיקה וקואליציות זה לא מועדון חברים קרובים, יש אינטרסים, אבל זו ממשלה מתפקדת ואף אחד לא מפריע לשני. שר הביטחון עוסק בביטחון, שר החוץ עוסק במדיניות החוץ ושר האוצר בנושאים הכלכליים. בפעם הקודמת שבה היינו רגילים שראש הממשלה מתערב אצל כולם ומנסה להזיז את כולם ולהכתיב את המדיניות לכולם. פה זה להפך - נותנים גיבוי לכל שר בתחומו, עם כל העקיצות", אמר.

שר האוצר, אביגדור ליברמן במהלך כנס של ג'רוזלם פוסט במוזיאון הסובלנות, ירושלים. מארק ישראל סאלם, פול
"ההחלטה לא להיכנס לסגר הוכיחה את עצמה". ליברמן בוועידת ג'רוזלם פוסט, היום/פול, מארק ישראל סאלם

על האפשרות שיתמודד על ראשות הממשלה אמר כי "אנחנו נקיים את הממשלה הזו ארבע וחצי שנים, ועדיין לא עברו ארבעה חודשים. צריך להתמקד בכל מה שאתה עושה, ולהוכיח שהממשלה הזו אכן מתפקדת ועושה דברים טובים למען האזרחים. לכן, אני מניח שאחרי התקציב נוכל באמת לקחת פסק זמן וקצת להסתכל מסביב, ולעשות הערכות. כרגע זה נראה טוב".

שר האוצר טען כי הכלכלה במגמת עלייה בשל הטיפול במגיפה. "אם אני מסתכל למשל על נפל הפעילות בכרטיסי האשראי ומסתכל על הנפקות של חברות ישראליות והדוחות הרבעוניים שלהן, אז אנחנו רואים שהיו הנפקות ביותר מ-120 מיליארד דולר. אני מסתכל גם על מאזן התשלומים, כל נתון אובייקטיבי שאני לוקח, אז יש עלייה. לפני שנה היינו בסגר, ולקחנו החלטה לא פשוטה, האמיצה ביותר שהממשלה קיבלה, והיא הוכיחה את עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully