וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצור בעל מראה קריפי במיוחד תועד מצלצל בפעמון הדלת באמצע הלילה

20.11.2021 / 23:47

אם בת 35 נבהלה כמעט למוות כשהתעורה מצלצול פעמון הדלת בשעת לילה מאוחרת וגילתה במצלמה שיצור חי בעל מחושים קפץ לביקור. כשגילתה מי באמת לחץ על הפעמון היא התפקעה מצחוק

עכביש צילצל בפעמון הדלת באמצע הלילה/REDDIT

לא ג'וקים, לא מפלצות דמיוניות, גם לא בובת צ'אקי שמתעוררת לחיים - אין דבר מפחיד יותר בעולם מצלצול בפעמון הדלת בשעת לילה מאוחרת כשאינך מצפה לאיש. רובנו כל כך מפחדים מזה שאנחנו מעדיפים להסתתר מתחת לשמיכה ולקוות שהצלצול לא יחזור שנית ונאלץ לגלות מי הדמות המסתורית בצד השני של הדלת.

זה מה שקרה לליאן ג'נינגס בת ה-35 מאסקס שבאנגליה, שהתעוררה באמצע הלילה לקול פעמון הדלת שחזר על עצמו שוב ושוב. למזלה היא לא הייתה צריכה לפתוח את הדלת כדי לגלות מי המבקר הלא צפוי - וצפתה במתרחש דרך מצלמת פעמון הדלת שהתקינה לפני כשנה. היא ציפתה לגרוע מכל - אולם אז היא קלטה בדיוק מיהו היצור בעל המחושים שקפץ לביקור, והתפקעה מצחוק.

אז מי זה אתם ודאי שואלים? צפו בסרטון ונראה כמה מהר תצליחו לזהות:

מי זה? מי זה? מי זה?

ליאן צפתה במצלמה וגילתה שהמבקר המפתיע הוא חילזון תמים שזחל לו על הפעמון בדרך לקומה השנייה. היא סיפרה: "הנחתי שזה חילזון אבל זה נראה מאוד, מאוד מוזר - במיוחד כשהדבר הזוהר הזה נדלק סביב הבטן שלו. בהתחלה קצת איבדתי את זה ואז, כשהרצתי לאחור, התחלתי לצחוק!".

בסרטון ניתן לראות את החילזון נע לו באיטיות מהפינה השמאלית התחתונה של הפעמון כאשר שני המחושים שלו בוחנים להם בסקרנות את העדשה. היא הוסיפה: "פרסמתי את הסרטון ברשתות החברתיות שלי וכולם שלחו לי הודעות ואמרו לי שזה נורא הצחיק אותם. למחרת, כשלקחתי את בתי גרייסי לבית הספר, בדקתי אם נותרו שם עקבות - אבל לא נותר שם דבר".

למקרה ששאלתם מדוע החילזון נראה זוהר, ליאן מסבירה שזו הגדרת ראיית הלילה של מצלמת פעמון הדלת שגרמה לו להיראות כך. הזוהר הזה הוא שגרם לחברים של ליאן לחשוב שמדובר בחייזר. ליאן אמרה: "כשהראיתי את הצילומים לחברים שלי הם היו קצת מבוהלים. הם הביטו עליי כאילו הם ראו שם רוח רפאים, חייזר או משהו כזה. זה הצחיק אותי כי אני לא מאמינה בחייזרים, אולם בהתחשב בכך שראיתי שני מחושים קטנים צצים להם שם, זה בהחלט יכול היה להיות איש ירוק מהחלל או במקרה הריאלי יותר, חילזון שזוחל על פעמון הדלת שלי". ליאן הוסיפה: "הבת שלי חשבה שזה די מצחיק. היא גם קצת נבהלה כשצפתה בזה הבוקר. היא אמרה שזה נראה לה כמו חילזון חייזרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully