וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגזים של סמים, בשווי עשרות אלפי שקלים: הצצה למבצע המשטרה הענק למיגור הפשיעה בנגב

7.10.2021 / 14:30

צוות וואלה! התלווה לאחד המבצעים הגדולים של מחוז דרום, שכלל 600 שוטרים, רחפנים, מסוקים, כלבים ופרשים. בשטחי הפזורות, בבתים ובפחונים, מחמולה אחת לאחרת - פשטו הכוחות על יעדים רבים ותפסו כלי נשק, סמים וכסף מזומן רב | עולם הפשע בנגב, הכתבה המלאה - מחר במגזין

בווידאו: : תפיסת סמים בשווי עשרות אלפי שקלים במבצע של המשטרה נגד הפשיעה בדרום/צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

מחוז דרום של המשטרה יצא השבוע לאחד המבצעים הגדולים של השנה, בניסיון להחזיר את תחושת הביטחון לתושבים, בעקבות הפשיעה הגואה בנגב. צוות וואלה! התלווה למבצע, שכלל 600 שוטרים, רחפנים, מסוקים, כלבים ופרשים, ותיעד תפיסת כלי נשק, סמים וכסף מזומן רב. הצצה לעולם הפשע בנגב.

באחת הפעילויות, הגיעו הכוחות לבית בעקבות מודיעין על סמים שנמצאים במקום. השוטרים מחפשים ברכבים, בעצים ואפילו בצינורות, אך לא מוצאים דבר. קצין המודיעין, שמכיר היטב כל פחון בגזרה, מתעקש על הימצאות סמים באזור. החיפושים מתרחבים כשלפתע כלב הגישוש מתחיל לנבוח לעבר האדמה, במרחק מה מהבית.

מבצע של יחידת יואב של משטרת ישראל לתפיסת סמים ונשק בפזורה הבדואית, 6 באוקטובר 2021. שי מכלוף
ארגזים בין השחים. תפיסת סמים בנגב/שי מכלוף

הבלשים מתחילים לחפור באותה נקודה, ומגלים בפנים כמה שקיות סמים. קצין המודיעין מסמן וי על עוד עבודה מודעינית טובה, אבל גם הוא מבין שכל מה שתפס בשנה האחרונה רק מעיד על הכמות העצומה של אמצעי לחימה וסמים בנגב.

"צריך להבין", אומר לוואלה! קצין במשטרה, כשהוא ממשיך בחיפושים, "לא כולם בחברה הבדואית עבריינים, אבל יש פה עבריינות ופשיעה שפוגעת לא רק בבאר שבע וביישובים היהודיים, אלא גם במגזר הבדואי עצמו".

הכתבה המלאה תפורסם מחר במגזין וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully