וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפיסת מאות אלפי שקלים במזומן: הצצה למבצע המשטרה הענק למיגור הפשיעה בנגב

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 13:02

צוות וואלה! התלווה לאחד המבצעים הגדולים של מחוז דרום, שכלל 600 שוטרים, רחפנים, מסוקים, כלבים ופרשים. בשטחי הפזורות, בבתים ובפחונים, מחמולה אחת לאחרת - פשטו הכוחות על יעדים רבים ותפסו כלי נשק, סמים וכסף מזומן רב | עולם הפשע בנגב, הכתבה המלאה - מחר במגזין

בווידאו: תיעוד של תפיסת כ-300 אלף שקלים במבצע של יחידת יואב של המשטרה למיגור הפשיעה בדרום/צילום: שי מכלוף, עריכה: ליר שפיגלר

מחוז דרום של המשטרה יצא השבוע לאחד המבצעים הגדולים של השנה, בניסיון להחזיר את תחושת הביטחון לתושבים, בעקבות הפשיעה הגואה בנגב. צוות וואלה! התלווה למבצע, שכלל 600 שוטרים, רחפנים, מסוקים, כלבים ופרשים, ותיעד תפיסת כלי נשק, סמים וכסף מזומן רב. הצצה לעולם הפשע בנגב.

באחת הפעילויות, הכוחות הגיעו לשגב שלום, בעקבות מודיעין על הימצאות כלי נשק. בפשיטה נמצאו חלקי M-16 ובבית החשוד גילו כ-300 אלף שקלים במזומן. כדי להבין את המציאות הקשה בנגב, תארו לכם חשוד שנתפס עם מאות אלפי שקלים במזומן, שכלל לא נבהל, ואף אומר בלגלוג למפקד התחנה "זה שלי, תפנה לרואה החשבון".

תפיסת כ-300 אלף שקלים במבצע של המשטרה נגד הפשיעה בדרום 
6.10.21. שי מכלוף
"תפנה לרואה החשבון". מאות אלפי שקלים במזומן/שי מכלוף

"צריך להבין", אומר לוואלה! קצין במשטרה, כשהוא ממשיך בחיפושים, "לא כולם בחברה הבדואית עבריינים, אבל יש פה עבריינות ופשיעה שפוגעת לא רק בבאר שבע וביישובים היהודיים, אלא גם במגזר הבדואי עצמו".

הכתבה המלאה תפורסם מחר במגזין וואלה!

  • עוד באותו נושא:
  • משטרה
  • נגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully