וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התו הירוק יבוטל מיום שני במסעדות בחוץ ובבריכות מקורות; אכיפת התו החדש נדחתה

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 23:48

קבינט הקורונה אישר כי מיום שישי הקרוב יבוטל התו באטרקציות בשטחים פתוחים וכי התו הישן עדיין יהיה בתוקף עד יום ראשון הבא, אז תתחיל האכיפה על ידי סריקת ברקוד. טרם התקבלה החלטה לגבי חדרי כושר, כך שבינתיים אין שינוי בהנחיות בהם

בווידאו: רה"מ בנט מצהיר על הכוונה להפסיק עם הבידודים ההמוניים במערכת החינוך/מערכת וואלה!

קבינט הקורונה אישר הערב (רביעי) במשאל טלפוני כי התו הירוק לא יחול במסעדות בחוץ ובבריכות שחייה מקורות החל מיום שני הקרוב, וכי במקומות אלו יחול מתווה התו הסגול. עוד הוחלט כי אטרקציות נוספות בחללים פתוחים, בהם טיולי ג'יפים וקיאקים, יוחל מתווה התו הסגול החל מיום שישי הקרוב, וכי לא יידרש עבורן תו ירוק. הקבינט לא הכריע אם לבצע שינויים בסוגיית חדרי הכושר ואם להמשיך לאכוף בהם את התו הירוק.

במקביל, השרים אישרו דחייה נוספת באכיפת התו הירוק החדש באמצעות סריקת ברקוד, וקבע כי הוא ייאכף החל מ-17 באוקטובר.

ממטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה נמסר כי חלק מהזכאים להנפקת תו ירוק חדש אינם מצליחים לעשות זאת בשל קשיים טכניים, וכי עד יום ראשון, 17 באוקטובר, ניתן יהיה להציג תעודת קורונה, תעודה המחליפה את תעודת המחלים או מחוסן.

ממטה ההסברה נמסר כי השימוש בתעודת קורונה נועד למי שזכאי לתו הירוק החדש ואינו מצליח להנפיקו, וניתן יהיה להציגה בכניסה לבתי עסק הפועלים בתו ירוק. ניתן להנפיק את תעודת הקורונה באתר משרד הבריאות.

מבלים במסעדות לאחר הפעלת התו הירוק, אשדוד, 18 באוגוסט 2021. ניב אהרונסון
התו הירוק יבוטל בחללים פתוחים במעדות ובבריכות מקורות/ניב אהרונסון

משרד הבריאות עדכן הבוקר כי 2,502 בני אדם אובחנו אתמול כחולים מאומתים, מתוך 109,055 נבדקים. שיעור המאומתים עומד על 2.32%.

בסך הכול, בישראל ישנם כרגע 35,876 חולים פעילים, מתוכם כ-705 מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ, 487 במצב קשה ו-190 מונשמים. 7,855 בני אדם מתו בישראל מתחילת המגיפה בישראל.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully