וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב אנונימי נגד ראש שב"כ המיועד עלול לעכב את מינויו; ר': "רצוף בשקרים"

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 21:45

המכתב האנונימי עלול לעכב את מינויו הרשמי של ר' בוועדה למינוי בכירים, שתכונס ביום שישי הקרוב. ר' הגיב לפרסום המכתב: "מכתב אנונימי שנכתב ונשלח לפני כ-3 שנים ומופץ כעת בתפוצה רחבה; המכתב חסר בסיס עובדתי - ונועד גם הפעם לפגוע במינוי"

ראש שב"כ: סיכלנו בשנה האחרונה יותר מ-560 פיגועים/צילום: שב"כ, עריכה: שאול אדם

מכתב אנונימי ובו טענות נגד ר', ראש השב"כ המיועד, עלול לעכב את מינויו הרשמי בוועדה למינוי בכירים, שתכונס ביום שישי הקרוב - כך פורסם הערב (רביעי) בחדשות ערוץ 13. הוועדה צפויה לבדוק את המידע שהתקבל ואת מהימנותו.

ר' הגיב לדבר פרסומו של המכתב: "מדובר במכתב אנונימי שנכתב ונשלח לפני כ-3 שנים ומופץ כעת בתפוצה רחבה. מאחורי המכתב עומד גורם בעל אינטרס אשר ביקש לפגוע כבר אז בשני מינויים. המכתב חסר בסיס עובדתי, רצוף בשקרים ונועד גם הפעם לפגוע במינוי. ככל שיידרש, עדויות לכך יוצגו בוועדה למינוי בכירים".

סגן ראש השב"כ 14 ביולי 2021. ראובן קסטרו
מכתב אנונימי נגדו ייבדק. ר', ראש השב"כ המיועד/ראובן קסטרו

בחודש שעבר הפיצו כלי תקשורת פלסטיניים את פרטיו של ראש שב"כ המיועד. בין הפרטים של ר' שפורסמו - שמו, תמונתו ואף כתובת ביתו.

בתחילת החודש שעבר, ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע על החלטתו למנות את ר' בן ה-55 לראש שב"כ הבא במקומו של נדב ארגמן. שמו ותמונתו של ר' אסורים בפרסום עד שהוועדה למינוי בכירים והממשלה יאשרו את המינוי.

ר', נשוי ואב לשלושה, מכהן כיום כסגן ראש שירות הביטחון הכללי. הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה ופילוסופיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד. בעבר, שירת כלוחם בסיירת מטכ"ל, ולאחר שחרורו התגייס ליחידת המבצעים של שב"כ.

"בנט בחר בו לתפקיד נוכח ניסיונו ארוך השנים, ביצועיו והבנתו את האתגרים המשמעותיים הניצבים בפני מדינת ישראל בכלל, ובפני שירות הביטחון הכללי בפרט", נמסר מטעמו של בנט. ראש הממשלה עצמו אמר כי "ר' הוא לוחם נועז ומפקד מצוין. אין לי ספק שהוא יוביל את השירות לפסגות חדשות של מצוינות למען ביטחון ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • שב"כ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully