וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשתות החברתיות קרסו ו"משחק הדיונון" עושה לנטפליקס צרות | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 5.10.2021 / 13:29

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: קריסת הרשתות החברתיות והתביעה נגד נטפליקס בגלל "משחק הדיונון" - ירן ויזל מתקתקת את החדשות/צלמי וואלה! ורויטרס

הרשתות החברתיות, פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם חזרו הלילה בהדרגה לפעילות - זאת לאחר קריסה עולמית שארכה כשש שעות. ההשבתה נגרמה כנראה מתקלה פנימית בשרתים ולא כתוצאה של מתקפת האקרים. פייסבוק הודתה בתקלה והתנצלה בפני המשתמשים. מארק צוקרברג איבד 7 מליארד דולר תוך כמה שעות. טוויטר שנהנתה מהמצב צייצה: "hello literally everyone".

יעל מלניק בת ה-17 שנרצחה בקריית מוצקין - נקברה בעודה בחיים. מהחקירה עולה כי החשוד, אח במחלקה לנוער וצעירים במרכז הרפואי לבריאות הנפש, החליט לרצוח את הנערה משום שסיפרה כי הם מנהלים קשר. וזאת למרות הוצא נגדו צו הרחקה לבקשת סבתה של יעל. אתמול היא הובאה למנוחות.

ב-5 באוקטובר 2011, בדיוק לפני עשר שנים, הלך לעולמו סטיב ג'ובס מסרטן. ג'ובס, שנולד בשנת 1955 ונמסר לאימוץ כתינוק, ייסד שתי חברות ענק שהותירו חותם עמוק על עולמות הטכנולוגיה והתרבות: אפל ואולפן האנימציה פיקסאר. בזכות מחשב Apple II פורץ הדרך, נחשב ג'ובס לאחד מחלוצי המחשוב האישי. בנוסף, בתו של ג'ובס, איב ג'ובס, כיכבה השבוע בהופעת בכורה על המסלול של שבוע האופנה.

סדרת הלהיט הקוריאנית "משחק הדיונון" נמצאת בדרך להיות הלהיט הגדול ביותר של נטפליקס בכל הזמנים, אבל להצלחה יש מחיר. ספקית אינטרנט דרום קוריאנית תובעת את נטפליקס בסכומי כסף מטורפים כי לטענתם הסדרה מצליחה מדי ומכבידה על הרשת בדרום קוריאה. לטענת החברה, הצופים עושים שימוש מופרז בפס הרחב והיא דורשת מנטפליקס לשלם 23 מיליון דולר לשנה בתמורה. בנטפליקס טוענים כי חברת התשתית מנסה לקבל חיוב כפול על אותו שירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully