וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: יעל מלניק בת ה-17 שנרצחה בקריית מוצקין - נקברה בעודה בחיים

עודכן לאחרונה: 8.10.2021 / 6:53

מהחקירה עולה כי החשוד החליט לרצוח את הנערה משום שסיפרה כי הם מנהלים קשר. כמו כן ייתכן והוא קבר אותה כשהיא בחיים ובכך נרצחה. כ-200 איש הגיעו להלווייתה של מלניק וליוו אותה בדרכה האחרונה: "מסרבת להאמין שאני רואה את השם שלך בכל ערוץ בנסיבות האלה"

בווידאו: הלווית הנערה יעל מלניק/יואב איתיאל

החקירה אודות רצח יעל מלניק בת ה-17 בקריית מוצקין נמשכת, ועולה חשד כי היא נקברה בעודה בחיים. בית משפט השלום בחיפה האריך בשמונה ימים את מעצרו של בן ה-49 החשוד ברצח מלניק, שנמצאה קבורה באדמה סמוך לאתר בנייה בעיר.

בתוך כך, 200 איש הגיעו להלוויית הנערה. אחותה רות ספדה לה מול הקהל הדומע והקריאה פוסט שכתבה: "רצינו להגן עלייך מהאכזריות והרוע שיש בעולם הזה. אני מסרבת להאמין שאני צריכה לראות את השם שלך בכל ערוץ ובכל רשת חברתית בגלל הנסיבות האלה".

היום אמרו חברותיה של יעל מלניק כי ייתכן ומה שהוביל את החשוד ברציחתה לבצע את המעשה הייתה כי הוא נבהל מכך שסיפרה ברבים כי השניים מנהלים קשר.

ליטל מלניק, הנרצחת בקרית מוצקין. באדיבות המשפחה
יעל מלניק/באדיבות המשפחה

גופתה נמצאה בשבת בבוקר כשהיא קבורה חלקית באדמה. על פי הפרטים הידועים עד כה, הנערה עברה לפנימייה רק יומיים לפני היעדרה. במהלך שהותה שם סיפרה לצוות החינוכי על קשר שיש לה עם גבר בן 49, אח בבית חולים פסיכיאטרי בו אושפזה לפני כשנה. בחקירתו טען כי הוצא נגדו צו הרחקה מהנערה, לבקשת הסבתא.

האירוע התרחש ככל הנראה בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר בלילה שבין שישי לשבת. שומר של אתר הבנייה הסמוך היה משוכנע שאנשי החי פארק, שנמצא בסמיכות למקום בו נמצאה הגופה, טומנים פגר של חיה. משחשד שמדובר בגופת אדם הזעיק את המשטרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עמדות זכרון ליעל (ליטל) מלניק בבית הספר באור עקיבא 04 באוקטובר 2021. מערכת וואלה!, אתר רשמי
עמדת זכרון ליעל מלניק בבית ספרה באור עקיבא, היום/אתר רשמי, מערכת וואלה!

החשוד ברצח הנערה הוא אח במחלקה לנוער וצעירים בגילאי 21-12 במרכז הרפואי לבריאות הנפש "מעלה הכרמל" בטירת הכרמל, שם היתה מלניק מאושפזת לפני כמה חודשים. הוריה של מלניק, שלמדה בפנימיית כרמיה בדרום, נמצאים ברוסיה, וסבתה שימשה לה אפוטרופסית. כשדיווחה למשטרה, מסרה את שמו של החשוד.

לבקשת סבתה של יעל, נגד האח הוצא צו הרחקה ממנה ב-20 במאי, ובדיקה במשטרה מעלה כי הוא נמסר לו אישית עוד באותו היום. הצו עודו בתוקף, עד ה-19 בנובמבר.

"בעיני הוא היה אדם נורא מוזר", סיפרה עליו ו' בת 15 מהעיר נשר, תלמידת כיתה י' שהיתה מאושפזת פעמיים במחלקת הנוער והצעירים של בית החולים הפסיכיאטרי, "הוא היה מתחבר לכל ילדה ופתח את סיפור החיים שלו בפני כל אחת. בגלל הגיל שלי לא היה לי אישור לעשן, אז הוא היה מוציא אותי לסיגריה ונותן לי מהסיגריות שלו". עוד סיפרה שלפני שנה ילדה התלוננה עליו שהעיר לה הערות מיניות ונישק אותה במקום בו לא הותקנו מצלמות. לטענתה, התלונות נשמעו באוזני אחים נוספים במוסד, אך דבר לא נעשה עם זה.

"לפני שהשתחררתי מהאשפוז בדצמבר, שעה-שעתיים לפני שהלכתי הביתה, הוא דחף לי ליד איזה פתק עם מספר הטלפון שלו ואמר לי 'תשמרי על קשר'. לא התייחסתי לזה והמשכתי בחיים שלי. עכשיו אני מתקשה להאמין למה שקרה. שואלת את עצמי אולי אני בחלום", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully