וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן לשרי מרצ: תגידו לאיילת שקד שאני רוצה לפגוש אותה

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 23:57

בפגישה שנערכה במוקטעה, נפגשו שר הבריאות ניצן הורוביץ, השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' ויו"ר סיעת מרצ מיכל רוזין. "תגידו לשקד שאני רוצה לפגוש אותה. למה פוחדים לדבר איתי?", אמר. שקד: "לא יקרה. לא אפגש עם מכחיש שואה שתובע את צה"ל"

בווידאו: עבאס בעצרת האו"ם/צילום: רויטרס

שר הבריאות ניצן הורוביץ, השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' ויו"ר סיעת מרצ מיכל רוזין נפגשו הערב (ראשון) במוקטעה ברמאללה עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. בהמשך ביקש מהם להעביר מסר לשרת הפנים איילת שקד כי הוא מעוניין לפגוש אותה - כך לפי שני גורמים שהשתתפו בפגישה.

"תגידו לאיילת שקד שאני רוצה לפגוש אותה. למה פוחדים לדבר איתי?", אמר אבו מאזן. "שתבוא ותגיד כל מה שהיא רוצה ואני אקשיב. אני יודע שיש לה דעות מאוד קשוחות אבל אפילו אם נסכים על אחוז אחד זו תהיה התקדמות".

אבו מאזן אמר לחברי משלחת מרצ כי במהלך המו"מ הקואליציוני להקמת הממשלה הנוכחית הוא העביר מסרים ליו"ר רע"ם מנסור עבאס ועודד אותו להצטרף לקואליציה. הוא ציין עוד כי ישמח לפגוש את ראש הממשלה נפתלי בנט בכל זמן שהוא ירצה. "אנחנו יודעים שלא יהיה מו"מ אבל בואו ניפגש ונדבר על מה שאפשר גם אם לא נסכים על כלום", הוא אמר.

יו"ר מרצ, שר הבריאות ניצן הורוביץ, השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' ויו"ר סיעת מרצ ח"כ מיכל רוזין נפגשו  במוקטעה ברמאללה עם נשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס, 3 באוקטובר 2021. לשכת יו"ר מרצ, אתר רשמי
ח"כ רוזין, פריג', אבו מאזן והורוביץ. הערב/אתר רשמי, לשכת יו"ר מרצ

זמן קצר לאחר מכן, שרת הפנים איילת שקד פרסמה בעמוד הטוויטר שלה כי "לא יקרה. לא אפגש עם מכחיש שואה שתובע את חיילי צה"ל בהאג ומשלם לרוצחי יהודים, לילה טוב".

בהמשך אמר יו"ר הרשות כי "עלינו לאפשר לשמור על התקווה של העם הפלסטיני. כי אם נאבד את התקווה, נאבד את העתיד". אבו מאזן הודה לשר הבריאות על הסיוע בנושא הקורונה. "אנחנו חיים יחד. כשהפלסטינים יהיו חופשיים מקורונה, הישראלים יהיו חופשיים ולהיפך. אני מזמין את כל שרי הממשלה החדשה להגיע לכאן. לא חייבים להסכים, צריך לדבר".

שר הבריאות הורוביץ אמר כי "למרצ יש משימה בתוך הממשלה, לשמור על פתרון שתי המדינות בחיים. לא לתת לו להיעלם, ולא לחבל בסיכוי להגיע אליו בעתיד, כי אין אף פתרון אחר. אנחנו מאמינים שאין מקום לצעדים חד צדדיים שיפגעו בסיכוי ליישם את פתרון שתי המדינות. לא התנחלויות חדשות, לא מאחזים, ולא אלימות של גורמים קיצוניים בקרב המתנחלים".

שר הבריאות המשיך ואמר כי חובתו וחובתנו לקדם את העשייה המשותפת. "הגענו היום כדי לבנות מחדש ערוץ ישיר וקבוע בנינו, ולתת 'בוסטר' לשיתוף הפעולה".

יו"ר מרצ, שר הבריאות ניצן הורוביץ נפגש במוקטעה ברמאללה עם נשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס, 3 באוקטובר 2021. לשכת יו"ר מרצ, אתר רשמי
הורוביץ ואבו מאזן/אתר רשמי, לשכת יו"ר מרצ

עיסאווי פריג' הוסיף: "אנחנו כאן כדי לקדם את פתרון שתי המדינות. להגיד שאתם הפרטנר שלנו. העתיד חשוב, אבל עלינו קודם כל לפעול כדי להפוך את הווה ליותר טוב ובשביל זה צריך שיתוף פעולה בין המשרדים והממשלות".

ח"כ מיכל רוזין הצטרפה לדבריהם ואמרה כי "באנו לכאן בגלוי לא הסתרנו, להיפך באנו בגאווה. נעשה כל מה שצריך כדי לקדם את פתרון שתי המדינות כדי לבנות את היסודות המעשיים לשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully