וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התו הירוק החדש והרצח בקריית מוצקין | וואלה! תקתקנו

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 13:09

וואלה! תקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההיפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: התו הירוק המעודכן נכנס לתוקף ואבנר נתניהו מאורס - ירדן ויזל מתקתקת את כל מה שצריך לדעת בחדשות/צילום: רויטרס וצלמי וואלה!

היום זה קורה - התו הירוק המעודכן נכנס לתוקף, אבל מסתבר שישראלים רבים שניסו להפיק אותו לא הצליחו בגלל שיבושים באתר משרד הבריאות. עקב התקלות, יהיה אפשר להשתמש בתו הירוק הישן גם בימים הקרובים.

שוטרים שהגיעו לבית העירייה בכפר קאסם כחלק מפעילות מעצרים נתקלו בבריוני חברת האבטחה של התנועה האסלאמית, שקיבלו אותם באגרופים, דחיפות, קללות וחניקות. שני שוטרים נפצעו באירוע, שמצטרף לגל אלימות גדול בחברה הערבית.

ליטל יעל מלניק בת ה-17 שנרצחה וגופתה נמצאה אתמול קבורה סמוך לאתר בנייה בקריית מוצקין, עברה רק לפני יומיים לפנימייה בדרום. החשוד בן ה-49 שעל פי החשד ניהל קשר רומנטי עם יעל, הוא אח בבית חולים פסיכיאטרי בו אושפזה לפני כשנה. היום מתקיים הדיון בהארכת מעצרו.

שי אביטל, סוכן הדוגמניות החשוד בעבירות מין בנשים שייצג, זומן לחקירה על ידי המשטרה והתבקש לחזור לישראל, זאת לאחר שלושה חודשים מהגשת התלונות נגדו. לא פחות מ-26 תלונות הצטברו נגדו מאז שהתפוצצה הפרשה, ביניהן גל גברעם.

ולסיום - אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר, התארס לבת זוגו, נוי בר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully