וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר המשטרה על תקיפת השוטרים בכפר קאסם: כוח השמירה האסלאמי הוא כמו משמר אזרחי

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 12:04

אלי לוי אמר בריאיון ל-103FM כי "אלחיראסה", שעשרות ממנו תקפו שני שוטרים ביום חמישי, פועל "בדומה מאוד" למערך המתנדבים במשמר האזרחי - אך תחת הרשות המקומית במקום המשטרה. "חבר'ה שדואגים לביטחון הפנים לאורך השנים". עבאס: "קוטפים את פירות ההזנחה משלטון נתניהו"

תיעוד: מאבטחי חברת "‏אלחיראסה" תוקפים שוטרים באגרופים וחניקות בכפר קאסם/עריכה: אביעד בללי

דובר המשטרה אלי לוי אמר הבוקר (ראשון) כי "‏אלחיראסה", כוחות השמירה הפנימיים של כפר קאסם השייכים לתנועה האסלאמית, פועלים "בדומה מאוד" למערך המתנדבים במשמר האזרחי - אך תחת הרשות המקומית במקום המשטרה, אמר בריאיון ל-103FM. זאת, לאחר שעשרות מכוח "אלחיראסה" תקפו שני שוטרים במהלך פעילות מעצר בעיר ביום חמישי האחרון.

"הם חבר'ה שדואגים לביטחון הפנים לאורך השנים. המשטרה יודעת על הימצאות הקבוצה הזו.זה גוף שפועל שם יחד עם העירייה", הסביר.

כשנשאל מה הקשר בין אלחיראסה לתנועה האסלאמית, יו"ר רע"ם מנסור עבאס אמר בריאיון ל-103FM כי "התנועה האסלאמית היא תנועה שנותנת שירות חברתי, אנחנו מובילים את העירייה שנים רבות, חברת האבטחה שייכת לעירייה ועוזרת להשלים את החסר בתפקוד המשטרה".

עוד הדגיש כי "היתה תקלה בנושא הזה, אני חושב שראש העיר הוציא עמדה ברורה ואני הצטרפת אליו ודיברתי עם המפכ"ל. גינינו את האירוע - אין מקום להשתמש באלימות נגד המטרה. אנחנו קוראים לכל אזרחי המדינה לשמור על החוק והסדר. אני יום יום פועל כדי לשפר את ממשק העבודה בין המשטרה לאוכלוסיה הערבית".

כשנשאל על 100 הנרצחים בחברה הערבית במהלך 2012, מחצית מהם בשלושת חודשי הממשלה הנוכחית, עבאס השיב כי "בצל ממשלת נתניהו במשך עשר שנים לא נעשה כלום, והיום אנחנו קוטפים לצערי את פירות ההזנחה והמחדל הממשלתי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

המשטרה עצרה עד כה ארבעה חשודים, מהם שניים שנעצרו בליל התקיפה ונראים בתיעוד, והיום יובאו להארכת מעצר נוספת בבית משפט השלום בפתח תקווה. השניים הנוספים נעצרו אתמול וכבר שוחררו בתחנה, לאחר שבמשטרה הבינו כי אין להם קשר לאירוע האלים.

במהלך התקיפה שוטר אחד נפגע בפניו, נלקח לטיפול רפואי ושוחרר והשוטר השני נפצע קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully