וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"50 שנה לא עשה אף תאונה": נהג האוטובוס שנהרג בתאונה הקטלנית בצפון מובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 1.10.2021 / 12:13

מאות אנשים ליוו את אשר בסון בן ה-76 בדרכו האחרונה בבית העלמין תל רגב בחיפה. קרוביו ספדו: "בן אדם עם חיוך שאתה לא יכול לפספס, יצא ממנו אור"; בנו: "הזכרון הראשון שלנו מאבא הוא אוטובוס". מעת לעת נאומי ההספדים נקטעו על ידי צעקות " למי קוראים רוצח? היית גיבור"

בווידאו: נהג האוטובוס שנהרג בתאונה הקטלנית בצפון מובא למנוחות/צילום: יואב איתיאל

אשר בסון, נהג האוטובוס שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה השבוע בכביש 89 בצפון, מובא היום (שישי) למנוחות בבית העלמין תל רגב בחיפה. כמאתיים איש ליוו את בסון, תושב קריית ים בן 76, בדרכו האחרונה. נאומי ההספדים נקטעו מעת לעת על ידי קרוביו של בסון שצעקו "למי קוראים רוצח?, היית גיבור! אתה הצלת עשרות נערים". בנו: "הזכרון הראשון שלנו מאבא הוא אוטובוס".

מקורביו של בסון סיפרו על איש משפחה, נהג זהיר, כבאי ואיש חיל הים בעברו, חלקם אף הצדיעו לו מעל הקבר. "המשטרה אומרת שנסע על 50 קמ"ש אז איך הרג?", תהתה מקורבת, "בטוח קרה לו משהו. שיחקרו את זה", ואחר אמר "באיזו מהירות נסעו כלי הרכב האחרים אף אחד לא אומר, כמה נסעו האחרים?.

במשפחה עדיין נסערים וכועסים מאוד על הטענות הלא מבוססות לדבריהם בתקשורת, שהפכו למתקפה ברשתות החברתיות. "הוא היה אדם בריא וחזק. נהג זהיר למעלה מ-50 שנה לא תאונות, זו לא היתה אשמתו, ניסה להציל את הילדים".

הלווייתו של אשר בסון, נהג האוטובוס שנהרג בתאונה בגליל. יואב איתיאל
הלוויתו של אשר בסון, היום/יואב איתיאל

בסון התנגש ביום רביעי ברכב פרטי, אז מעוצמת ההתנגשות התהפך האוטובוס, שהסיע חניכים של בני עקיבא בחזרה לביתם מטיול סוכות. בסון נלכד מתחת לאוטובוס וחולץ ללא רוח חיים. קרוביו הוסיפו וספדו: "בן אדם כזה שהיה נכנס לחדר עם חיוך שאתה לא יכול לפספס, את האור שיצא ממנו. לחבק אותו זה היה נחמה בשבילי. אתה לא יכול לא להרגיש טוב ליד אדם כזה".

עוד בוואלה!

מורן וילדיה דקל, ליאם ואנאל נהרגו בתאונה הקטלנית בצפון, האב מאושפז במצב קשה

לכתבה המלאה
אשר בסון בן 76 מקרית ים, נהג האוטובוס שנהרג בתאונה בגליל, 29 בספטמבר 2021. באדיבות המשפחה
"אתה לא יכול לא להרגיש טוב ליד אדם כזה". אשר בסון/באדיבות המשפחה
תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב פרטי סמוך לחורפיש,כביש 89, 29 בספטמבר 2021. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים, צילום מסך
האוטובוס לאחר התאונה, רביעי/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

שעות לאחר התאונה, ראש העיר קריית ים, דוד אבן צור, פרסם הודעה בה התייחס למותו של בסון: "אובדן קשה ביותר של איש משפחה, חרוץ, הותיר אחריו ארבעה ילדים בוגרים ואלמנה, חנה. אגף הרווחה נמצא בבית המשפחה לתמיכה וסיוע".

בתאונה נהרגו גם מורן בן אלי בת ה-35 ממעלות תרשיחא, ושלושת ילדיה אנאל בת ה-5, ליאן בן ה-11 ודקל בן ה-15. אבי המשפחה ראובן, שנהג ברכב, נפצע בתאונה ומאושפז בבית החולים רמב"ם בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully